Isnin, 17 Februari 2014

Utusan Online - Jenayah


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Jenayah


Kematian ADO lebih menjurus akibat mati lemas

Posted: 17 Feb 2014 10:48 PM PST

KUALA TERENGGANU 18 Feb. - Hasil laporan bedah siasat yang dijalankan berhubung kematian Penolong Kanan Pentadbir Tanah Kuala Terengganu, Wan Hariff Rafany Wan Muda didapati tidak menunjukkan unsur jenayah.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, ACP K.Manoharan berkata, setakat ini mangsa dipercayai mati akibat lemas, namun pihaknya masih menunggu laporan toksikologi bagi mengetahui punca sebenar kematian mangsa.

Beliau berkata, laporan bedah siasat yang selesai diadakan pada pukul 6 petang semalam tidak menemui sebarang kesan kecederaan pada badan mangsa. - BERNAMA

Mayat pelajar lemas dijumpai tersangkut pada pukat

Posted: 17 Feb 2014 10:25 PM PST

TEMERLOH 18 Feb. - Mayat remaja lelaki yang lemas semasa mandi-manda di Sungai Pahang dekat Kampung Bangau Parit di sini petang semalam, ditemui tersangkut pada pukat ikan di dasar sungai itu oleh penduduk Kampung Tengah malam tadi.

Ketua Polis Daearah Temerloh, ACP Abdul Aziz Salleh berkata, mayat Mohd. Fariz Daniel Mat Jaafar, 17, pelajar Tingkatan Lima Sekolah Menengah Kebangsaan Seberang Temerloh, ditemui kira-kira 12 tengah malam.

"Mayatnya ditemui tersangkut pada pukat ikan penduduk kampung di dasar sungai di kawasan beliau dilaporkan tenggelam," katanya ketika dihubungi di sini, hari ini. - BERNAMA

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved