Selasa, 3 Disember 2013

Utusan Online - Jenayah


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Jenayah


Jangan buat spekulasi penculikan wanita warga Taiwan

Posted: 03 Dec 2013 11:04 PM PST

MELAKA 4 Dis. - Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar mengulangi permintaannya agar semua pihak khususnya media sosial tidak membuat spekulasi berhubung penculikan wanita warga Taiwan di Pulau Pom-Pom, Semporna, Sabah, pada 15 November lalu.

Beliau menegaskan, sebarang spekulasi hanya akan mengancam keselamatan nyawa wanita tersebut yang kini berada dalam jagaan penculik. - UTUSAN ONLINE

Mayat bayi ditemui di kawasang takungan sampah

Posted: 03 Dec 2013 11:01 PM PST

Oleh MUHAMMAD AMINNURALIFF MOHAMAD ZOKI

PELABUHAN KLANG 4 Dis. - Mayat seorang bayi lelaki cukup sifat ditemui dalam keadaan terlentang di kawasan takungan sampah Pengkalan Sungai Udang, di sini pukul 9 pagi ini.

Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Mohamad Mat Yusop berkata, mayat mangsa ditemui bogel tanpa pakaian dengan kesan pecah di kepala oleh seorang lelaki tempatan berusia 60 tahun.

Katanya, mayat bayi yang dipercayai baru lahir itu dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah di sini untuk bedah siasat.

"Kes disiasat dibawah Seksyen 318 Kanun Keseksaan kerana menyembunyikan kelahiran dengan tujuan membuang mayat dengan sulit.

"Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian diminta menghubungi mana-mana balai polis berhampiran," katanya ketika dihubungi di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved