Jumaat, 20 Disember 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Aril AF pilih pramugari Saudi Airlines sebagai teman hidup

Posted: 20 Dec 2013 03:44 AM PST

KUALA LUMPUR 20 Dis. - Penyampai radio ERA, Aril AF7, 28, selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatinya, Puteri Erma Adlinda Megat Aminuddin, 27, di kediaman pengantin perempuan di Kampung Padang Enggang, Pasir Hor, Kota Bharu Kelantan hari ini.

Dengan sekali lafaz, pasangan itu sah bergelar suami isteri oleh Imam Mukim Padang Enggang, Abdul Halim Mat Isa pada kira-kira pukul 3.20 petang

Aril atau nama sebenarnya Khairil Azam Pilus memberikan mas kahwin dan wang hantaran berbentuk cek bernilai RM15,000 beserta sembilan dulang.

Majlis persandingan kedua-dua mempelai diadakan sejurus selepas akad nikah di lokasi yang sama.

Pasangan ini mula berkenalan pada 25 Mei lalu dan selepas tiga bulan menjalinkan hubungan, Aril melamar Puteri yang bertugas sebagai pramugari Saudi Airlines sebagai isterinya. - UTUSAN ONLINE

Wanita dikaitkan dengan Adi Putra diceraikan suami

Posted: 19 Dec 2013 08:56 PM PST

Oleh AIDA RIZMARIZA KAMARUDDIN

AMIRUDDIN Othman (kanan) dan Nooraida Abdul Mutalib pada sidang media berhubung kes 'gangguan' pelakon terkenal, Adi Putra terhadap isterinya itu, di Kuala Lumpur minggu lalu. Pasangan itu bagaimanapun disahkan bercerai semalam. - UTUSAN

PUTRAJAYA 20 Disember. - Ahli perniagaan, Amiruddin Othman, 59, hari ini mengejutkan media apabila memberitahu telah menceraikan isterinya yang dikaitkan dengan aktor Adi Putra, Nooraida Abdul Mutalib, 30.

Tanpa menjelaskan punca yang membawa kepada penceraian itu, Amiruddin memberitahu, tindakan itu demi kebaikan bersama.

"Setelah 10 tahun berkahwin, kami sudah cuba berbincang dan ini adalah yang terbaik untuk saya, untuk dia dan anak kami juga. Bekas isteri saya memang tidak ada masalah dengan perceraian ini dan menyokong apa sahaja keputusan yang telah saya buat," katanya ketika ditemui di Jabatan Peguam Negara, di sini.

Sebelum itu, dengan diwakili peguam Muhammad Hasif Hasan, Amiruddin turut menyerahkan surat rayuan membuka semula kes membabitkan pelakon terkenal itu dan bekas isterinya.

Menurut ahli perniagaan ini, selepas keputusan kes sebelum ini mendapat status tiada tindakan lanjut (NFA), dia kembali membuat rayuan untuk membuka semula kes di bawah Seksyen 498 Kanun Keseksaan.

"Walaupun saya sudah menceraikan isteri saya semalam, saya fikir permohonan untuk meneruskan kes ini dilihat sebagai cara terbaik bagi saya menegakkan keadilan.

"Dengan apa yang berlaku setakat ini saya mendapat tekanan yang teruk, bukan sahaja daripada keluarga tetapi juga masyarakat, tetapi saya tetap mahu mendapatkan keadilan untuk semua pihak dengan sekali lagi membuat permohonan membuka semula kes ini, " katanya. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved