Sabtu, 22 Mac 2014

Utusan Online - Megabait


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Megabait


Airphone V tampil audio berkualiti

Posted: 22 Mar 2014 05:36 AM PDT

KEPADA penggemar sistem radio terbaik, fon telinga Sonic Gear Airphone V telah dicipta khusus untuk peranti mudah alih seperti iPod, iPad mini, iPhone termasuk telefon pintar, tablet dan phablet Android.

Fon telinga Sonic Gear ini juga mampu memberikan prestasi sebaik pemain MP3 kerana mampu menghasilkan semula dialog tepat, runut filem bermutu serta audio menarik yang mempunyai bunyi merdu dan menyenangkan.

Meskipun Airphone V masih tidak mampu menghilangkan bunyi sekeliling dengan sepenuhnya, namun ia masih mampu memberikan pengalaman bunyi terbaik melalui penampilan audio berkualitinya.

Kaedah penggunaannya juga mudah, anda hanya perlu membuat sambungan bluetooth dengan peranti dan terus memainkan muzik yang diinginkan.

Sejajar dengan kualiti bunyi yang dihasilkan, fon telinga ini juga ditampilkan dengan reka bentuk menarik melalui warna merah yang menyerlah.

Selain itu, tempoh mengecasnya juga tidak lama kerana hanya memerlukan masa kurang daripada dua jam untuk memastikan baterinya penuh.

Berikutan itu, ia boleh dianggap sebagai aksesori wajib yang perlu diperoleh sekiranya anda mempunyai bajet lebih. Ini kerana harganya mencecah RM169.00 seunit.

Apa-apapun, selepas membelanjakan sejumlah besar wang, jaminan yang anda miliki adalah dapat merasai keupayaan fon telinga termaju yang boleh memenuhi keinginan muzik anda selama ini.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved