Selasa, 8 Oktober 2013

Utusan Online - Pemotoran


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Pemotoran


Mitsubishi perkenal Pajero Sport dipertingkatkan

Posted: 08 Oct 2013 11:30 AM PDT

Tetsuya Oda bergambar bersama Pajero Sport VGT yang dilancarkan di Oasis Damansara, Kuala Lumpur, semalam. - UTUSAN/AZLIZA HAILANI

PETALING JAYA 8 Okt. - Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) hari ini melancarkan model kenderaan utiliti sukannya (SUV), Pajero Sport VGT dan GL versi yang dipertingkatkan, dalam usaha meningkatkan jualan keseluruhannya jenama itu ke Malaysia.

Dua model itu mengalami beberapa perubahan seperti kemasan tempat duduk berkulit, gril dan bamper hadapan serta rim berbanding versi yang terdahulu.

Bagaimanapun, pengenalan versi baharu ini turut membabitkan peningkatan harganya serendah hampir RM1,000 berbanding sebelum ini.

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Tetsuya Oda (gambar) berkata, pengenalan Pajero Sport VGT dan GL versi dipertingkatkan itu diharapkan jenama itu mencapai sasaran jualan keseluruhannya model Mitsubishi sehingga 15,000 buah sehingga Mac 2014.

Harga atas jalan (tidak termasuk insurans) Pajero Sport VGT dipasarkan dengan harga RM172,211.60 dan GL versi yang dipertingkatkan (RM151,277.60)

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved