Selasa, 7 Jun 2011

Utusan Online - Feminin


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Feminin


Waterlip lembapkan bibir

Posted:

Waterlip lembapkan bibir

Waterlip lembapkan bibir

KEGUNAAN pelembap biasanya dirujuk pada rambut ataupun kulit. Namun bibir seharusnya tidak dikecualikan kerana ia adalah jendela perasaan.

Bibir adalah gerbang bagi seseorang meneka apakah perasaan hati kita.

Jika bibir kering, merekah dan pecah-pecah ia menunjukkan kurangnya lembapan yang mungkin terjadi disebabkan duduk dalam bilik berhawa dingin yang kering, bernafas melalui mulut maupun menjilat bibir.

Apabila kita menjilat bibir, ia membuatkannya bertambah kering, pecah-pecah ataupun merekah.

Bibir tidak tersedia dengan sistem lembapan. Justeru kita perlu bergantung pada pelembap bibir bagi mengekalkan kesihatannya.

Semuanya bergantung kepada bagaimana kita menjaganya agar terlindung daripada persekitaran yang mencabar seperti bersisik, pecah-pecah atau merekah.

Bagi mengatasi masalah itu, Mentholatum memperkenalkan rangkaian Waterlip yang dipertingkatkan dengan rumusan lembapan lebih pekat supaya bibir kering dan merekah hanya menjadi kenangan silam.

Dengan Mentholatum Waterlip, anda akan mempunyai bibir lembut, lembap dan menarik.

Waterlip mempunyai bahan pelembap bagi menggantikan semua dan mengekalkan kelembapan pada bibir.

Sementara asid super hialurik memberi gambaran bibir lebih penuh. Ia mempunyai bahan lembapan tahan lama pada bibir. Kehadiran kolagen pula membantu meningkatkan tekstur dan keanjalan bibir.

Ketika Waterlip melindungi bibir dengan ekstrak galian laut dalam yang membantu memperbaiki, melembap dan melindungi lapisan kulit lembut pada bibir. Kandungan SPF15PA+ pula melindungi bibir daripada sinaran UV yang memudaratkan.

Tambahan pula Waterlip bebas daripada bahan pengawet dan pewarna agar ia sesuai walaupun pada bibir yang sensitif.

Waterlip boleh didapati dalam dua variasi iaitu bebas pewangi dan pudina dan boleh didapati di farmasi utama dan gedung beli-belah terkemuka pada RM12.90 setiap satu.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved