Ahad, 5 Januari 2014

Utusan Online - Jenayah


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Jenayah


Isteri mati ditikam, dikelar suami pensyarah IPTA

Posted: 05 Jan 2014 11:02 PM PST

Oleh ZULKIFLI SAINUDDIN

KLANG 6 Jan. - Seorang wanita ditemui mati dengan beberapa kesan tikaman di badan dan kelar di leher dipercayai dilakukan suaminya yang merupakan seorang pensyarah sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) dalam kejadian di sebuah hotel di sini, awal pagi ini.

Kejadian berlaku pada kira-kira 5 pagi tadi dengan seorang saksi melihat lelaki tersebut menikam isterinya di dalam bilik hotel. Saksi tersebut kemudian bertindak membuat laporan polis.

Lelaki itu dikenali sebagai Ghazalee Ahmad, 58, manakala isterinya adalah Norazlina Mohamed Saaid, 49, merupakan seorang suri rumah. - UTUSAN ONLINE

Kediaman YDP Majlis Daerah Besut ditembak 6 das

Posted: 05 Jan 2014 09:39 PM PST

BESUT 6 Jan. - Kediaman Yang Dipertua Majlis Daerah Besut, Ibrahim Mohammad telah ditembak sebanyak enam das oleh individu tidak dikenali pada kira-kira pukul 6 pagi tadi ketika mangsa dan keluarganya masih berada di dalam rumah mereka di Kampung Gong Kepas Dalam di sini.

Tembakan tersebut bagaimanapun hanya terkena ke arah kereta Mercedes milik mangsa. Tiada yang cedera, kesemua penghuni rumah berkenaan selamat. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved