Khamis, 5 Disember 2013

Utusan Online - Jenayah


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Jenayah


Empat termasuk 3 beranak maut Kancil dirempuh MPV

Posted: 05 Dec 2013 11:31 PM PST

Oleh YATIMIN ABDULLAH

KOTA BHARU 6 Dis. - Seorang ibu dan bayinya yang berusia dua minggu maut selepas kereta Perodua Kancil yang dinaiki dirempuh sebuah kenderaan pelbagai guna (MPV) jenis Grand Livina dalam kemalangan di Jalan Kota Bharu-Pasir Puteh berhampiran Kampung Chicha di sini pagi tadi.

Dalam kejadian kira-kira pukul 7 pagi itu, mangsa Siti Maimunah Abdullah, 34, yang bekerja sebagai jururawat meninggal dunia semasa dalam perjalanan ke Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) bagi mendapatkan rawatan.

Turut maut dalam kemalangan itu ialah anak lelaki mangsa dan ibu saudara mangsa Zabedah Dollah, 49, selepas tercampak keluar daripada kenderaan tersebut.

Sementara itu, suami mangsa yang memandu kereta tersebut dan pemandu MPV berkenaan Kamarizan Mat Yaman, 32, terselamat dan mengalami kecederaan.

Difahamkan mangsa bersama suami, anak serta ibu saudaranya itu dalam perjalanan pulang ke rumah selepas menghadiri majlis cukur jambul bayinya itu di Pulau Melaka. - UTUSAN ONLINE

Tiga Lamborghini musnah dalam kebakaran

Posted: 05 Dec 2013 11:26 PM PST

Oleh FARABI SHEIKH SAID AL JABRI

SEREMBAN 6 Dis. - Tiga buah kereta mewah jenis Lamborghini yang dinaiki warga Singapura terbakar selepas terlibat dalam satu kemalangan di Kilometer 260 Lebuh Raya Utara Selatan (PLUS) arah Utara dekat sini pagi tadi.

Kemalangan yang dipercayai berlaku pukul kira-kira pukul 10 pagi itu, berlaku apabila salah sebuah kereta itu terbabas sebelum melanggar pembahagi jalan menyebabkan dua kereta di belakang merempuh kereta itu lalu menyebabkan kebakaran.

Difahamkan sebelum kejadian itu berlaku lima kereta milik warga Singapura itu berkonvoi dari negara jiran itu menuju ke Kuala Lumpur. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved