Jumaat, 27 Disember 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Linda Onn sah isteri kepada Ungku Azhar

Posted: 27 Dec 2013 02:33 AM PST

KUALA LUMPUR 27 Dis. - Penyampai radio popular, Linda Onn atau nama sebenarnya, Rozlinda Onn, 36, hari ini selamat diijab kabulkan dengan Ungku Azhar Ungku Muhammad Maznan, 40-an.

Majlis pernikahan tersebut diadakan selepas solat Asar di kediaman Linda di Setiahills, Bukit Indah, Ampang di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE

Acara lawak PICC sambut tahun baru 2014

Posted: 26 Dec 2013 11:47 PM PST

Oleh ABD. AZIZ ITAR

KUALA LUMPUR 27 Dis. - Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) buat julung kalinya akan menganjurkan persembahan lawak jenaka sempena menyambut tahun baharu 2014 pada 31 Disember ini.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif PICC, Badlishah Ahmad, persembahan yang diberi nama Geng Lawak @ PICC itu akan diadakan mulai pukul 9 malam hingga 11 malam dengan mengenakan tiket berharga dari RM85 hingga RM205.

"Persembahan yang akan diacarakan oleh pelawak Sabri Yunus itu akan dijayakan oleh kumpulan SYJ yang dianggotai oleh Shuk, Yassin dan Jihan, Kuah Jenhan, Mr. Os, Isma Alif serta Tauke Yus daripada kumpulan Jambu.

"Selepas persembahan yang akan diadakan di Dewan Plenari, PICC itu, pada pukul 11 malam pula diadakan sesi bertemu dengan para peminat sehingga 11.30 malam. Ini kali pertama PICC menganjurkan program sebegini," katanya di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved