Jumaat, 27 Disember 2013

Utusan Online - Feminin


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Feminin


Gaya santai 2014

Posted: 26 Dec 2013 09:37 PM PST

Oleh Siti Aishah Yusoff
Gambar NOORADZRENE MOHD NOOR

But paras lutut yang cukup bergaya.

Melangkah ke tahun 2014, gedung membeli-belah terkenal Hennes & Mauritz atau lebih popular dengan singkatan H&M muncul dengan himpunan fesyen dengan gaya lebih segar, santai dan urban yang sudah pasti mengujakan para penggemarnya.

Bersedia untuk bebas mengekspresikan keriangan melalui koleksi wanita yang ala tomboi dengan sedikit elemen-elemen nakal tetapi masih ada gaya bohemia.

Begitulah H&M menterjemah tema koleksi pakaian wanita untuk musim bunga 2014 ini.

Pakaian wanita dengan gaya urban menampilkan kelainan pada olahan dan diri wanita tersebut.

Koleksi kali ini didominasi busana dengan perincian tassel (berumbai), blaus longgar yang feminin, dan jaket kulit tampal cantum (patchwork ) yang menggunakan fabrik suede, kulit, bulu tiruan, kapas dan kulit metalik.

Koleksi unik ini didatangkan dalam pelbagai warna ceria seperti hitam, putih, mocha, metalik dan putih gading.

Melalui kombinasi gaya urban dan bohemia , koleksi ini kelihatan berbeza dan bergaya kepada wanita yang memakainya. Setiap ekspresi mereka pasti tampil menarik dan manis.

Selain itu, bagi melengkap dan menambahkan keanggunan gaya H&M juga membawa pelbagai variasi aksesori untuk dipadankan seperti beg tangan, rantai leher dan tangan , cincin, tali pinggang, kasut but, kasut tumit tinggi dan sandal.

Bagi koleksi pakaian untuk jejaka tampil dengan gaya kemas dan licin namu masih kelihatan santai.

Seluar pendek gaya berpotongan kemas, jaket juruterbang, baju panas bertekstur, kameja , dan seluar pendek bercorak flora adalah beberapa koleksi menarik yang ditampilkan sempena musim bunga 2014.

Koleksi yang menggunakan fabrik kapas, kapas melange, campuran linen suede dan kulit didatangkan dalam variasi warna putih, biru laut, khaki dan kelabu, merah jambu dan kuning sitrus.

Harga untuk pakaian adalah bermula dari pada RM59.90 hingga RM999 manakala harga untuk aksesori bermula RM39.90 hingga RM249.

Semua koleksi ini boleh diperoleh di semua casangan H&M di beberapa gedung membeli-belah terkemuka seluruh negara.

Promosi akhir tahun Habib

Posted: 26 Dec 2013 09:37 PM PST

Pilihan barang kemas memukau pandangan

JUALAN cuci gudang Habib yang diadakan setiap hujung tahun memang sesuatu yang dinantikan oleh peminat barang kemas Habib Jewels. Untuk tahun ini Habib telah memilih hanya tiga lokasi untuk 'dicuci' iaitu di cawangan utama di Ampang Point, Selangor, Air Keroh, Melaka dan Plaza Angsana, Johor.

Apa yang lebih menarik, Jualan Cuci Gudang Habib ini memberi potongan hebat sehingga 80 peratus untuk barangan kemas berlian dan permata terpilih. Bukan itu sahaja, potongan ini juga melibatkan barangan kemas emas 916 sehingga RM15 segram dan potongan harga untuk jongkong emas 999 sehingga RM20 segram.

Habib turut menawarkan perkhidmatan tukar beli emas pada nilai sebanyak 18 peratus harga susut dan juga membeli dan menjual Jongkong Emas 999.9 dan Perak 999 yang boleh didapati dengan berat bermula dari 5 gram sehingga 1 kilogram.

Lanjut masa perniagaan

Sepanjang Jualan Cuci Gudang Habib ini, bilik pameran Habib yang terlibat akan memanjangkan waktu perniagaan dari jam 10.00 pagi hingga 10.00 malam. Pelanggan-pelanggan Habib juga boleh mendapatkan barangan kemas yang dieksport dengan potongan harga sehingga 80 peratus. Bukan itu sahaja, koleksi berlian bersijil antarabangsa pada harga yang sangat rendah dan barangan berlian seperti koleksi Ice Habib yang boleh didapati pada harga serendah RM699 setiap satu.

Satu lagi berita baik untuk pelanggan Habib ialah barangan kemas mutiara iaitu rantai leher dan gelang tangan mutiara yang boleh dimiliki pada harga RM38 setiap satu untuk 100 pelanggan pertama setiap hari. Bukan itu sahaja, hadiah percuma untuk juga akan diberikan untuk pembelian RM2,000 keatas dan peluang untuk memenangi hadiah cabutan bertuah seperti barangan kemas berlian dan permata Habib, jongkong emas Emas dan barangan kemas Pandora.

Jadi, jangan lepaskan peluang untuk memiliki barangan kemas Habib pada harga yang terendah yang hanya boleh didapati setahun sekali ini di lokasi-lokasi yang terpilih iaitu, Ampang Point, Ayer Keroh, Plaza Angsana dari 25 hingga 29 Disember 2013.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved