Isnin, 23 September 2013

Utusan Online - Jenayah


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Jenayah


Laporan polis, gambar kes bunuh disebar di Facebook palsu - Polis

Posted: 23 Sep 2013 10:53 PM PDT

Oleh AZRAI MOHAMAD

KUALA LUMPUR 24 Sept. - Polis Diraja Malaysia (PDRM) menafikan sebaran laporan polis beserta beberapa keping gambar menerusi media sosial berkaitan kes bunuh seorang lelaki yang kemaluannya dipotong dan disumbatkan ke dalam mulutnya.

Menurut satu kenyataan di dalam laman sosial Facebook PDRM hari ini, kes itu dipercayai berlaku di luar negara dan tidak pernah berlaku di lokasi dinyatakan selain nombor laporan merujuk kepada kes berlainan.

"Mohon semua pihak tidak menyebarkan maklumat yang tidak benar di mana-mana saluran media sosial," ujar kenyataan itu lagi. - UTUSAN ONLINE

Penganggur direman bantu siasatan kematian anggota polis

Posted: 23 Sep 2013 10:40 PM PDT

MELAKA 24 Sept. - Seorang remaja berusia 17 tahun ditahan reman selama tujuh hari bermula hari ini bagi membantu siasatan kes kematian seorang anggota polis dipercayai dipukul dengan batu, semalam.

Perintah reman terhadap remaja yang tidak lagi bersekolah dan menganggur itu, dibenarkan oleh Timbalan Pendaftar Mahkamah Rendah, V.Kanasan, kira-kira 12 tengah hari tadi.

Pada kejadian kira-kira 8 pagi semalam, Kpl Zal-Azri Abdul Somad, 31, dari Bahagian Risikan Jenayah (D4), Ibu Pejabat Polis Kontinjen Melaka, cedera di kepala dan muka dipercayai dipukul dengan batu dan mati, setelah bergelut dengan suspek di tempat kejadian, di Taman Teknologi Cheng di sini.

Suspek yang melarikan diri selepas pergelutan itu, ditahan di,Krubong di sini, pada pukul 10.50 pagi semalam. - BERNAMA

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved