Khamis, 19 September 2013

Utusan Online - Feminin


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Feminin


Pakaian dalam jaga bentuk badan

Posted: 18 Sep 2013 09:43 PM PDT

WANITA dewasa, biasanya dalam usia 40-an, lebih senang memakai baju longgar untuk menyembunyikan perut yang menggeleber, disebabkan makan secara berlebihan dan kemerosotan fungsi badan.

Tetapi sekarang, sesiapa pun boleh mengempiskan perut dengan segera dan mencantikkan potongan badan apabila mereka memakai pelangsing badan Silke yang dapat merampingkan pinggang, 'mengecilkan' badan dan punggung, serta membuatkan saiz payu dara nampak lebih menarik.

Remaja yang menuju ke alam dewasa pula sering menganggap coli hanya sebagai perlindungan. Malah, ibu-ibu juga tidak tahu bagaimana untuk membimbing anak gadis mereka tentang pemakaian coli yang betul untuk menjaga kecantikan bentuk badan.

Dengan memilih pakaian dalam yang betul dan dapat membentuk payu dara, remaja boleh kelihatan cantik dan menarik.

Bagaimana caranya? Dengan menggunakan lemak mereka, iaitu menolak lemak dari bahagian bawah lengan, belakang dan abdomen ke bahagian dada.

Jika tidak, ramai wanita akan terus menyangka bahawa mereka secara semula jadi mempunyai payu dara yang kecil dan hanya wanita Eropah dilahirkan dengan payu dara besar!

Untuk membolehkan remaja 'membentuk' lurah dada yang lebih menarik, kami mencadangkan mereka memakai coli push up Silke, yang dapat menggerakkan, menolak dan mengunci lemak dari lengan, bawah lengan dan belakang ke bahagian dada.

Ini adalah coli push up dengan fungsi dua dalam satu. Dengan pakaian dalam Silke, anda boleh menanggalkan tali coli biasa dan menggantikannya dengan tali baju renang. Ini akan menjadikan coli anda baju renang apabila anda berada di kolam renang atau tepi pantai.

Kebanyakan wanita Asia tidak berani menggayakan baju renang yang menyerupai coli atau bikini. pertama kerana ia terlalu mendedahkan bentuk badan dan mengghairahkan, kedua kerana tidak ada apa-apa untuk diperlihatkan. Bayangkan dengan coli push up dua dalam satu, anda boleh bersantai dengan yakin di tepi kolam renang.

Untuk maklumat lanjut, sila ke laman www.herbaline.com.my atau hubungi Gary Sho di 03-5121 5055.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved