Khamis, 13 Februari 2014

Utusan Online - Jenayah


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Jenayah


Tangki air Syabas runtuh

Posted: 13 Feb 2014 09:54 PM PST

KUALA LUMPUR 14 Feb. - Kawasan bukit yang menempatkan tangki air milik Syabas runtuh dalam kejadian di Jalan Laksamana, Taman Salak Selatan, tengah malam tadi.

Dalam kejadian kira-kira pukul 12 malam itu, runtuhan tanah itu dipercayai berlaku berpunca daripada sebatang paip utama yang bocor.

Ketua Operasi Balai Bomba dan Penyelamat Sungai Besi, Suhaimi Mahmod berkata, runtuhan tersebut telah menutupi laluan utama di belakang sebuah rumah berdekatan.

Kita menerima panggilan kecemasan pada pukul 12.20 malam sebelum jentera bersama lapan pegawai dan anggota tiba 15 minit kemudian.

Tiada kemalangan jiwa atau kerosakan harta benda dilaporkan akibat runtuhan tersebut," katanya ketika dihubungi di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE

Isteri jurugambar parah diragut

Posted: 13 Feb 2014 09:43 PM PST

KUALA LUMPUR 14 Feb. - Isteri kepada jurugambar Utusan Malaysia parah akibat terjatuh semasa diragut seorang lelaki bermotosikal di Desa Pandan, Ampang di sini malam tadi.

Kejadian berlaku kira-kira 10 malam ketika Norhashimah Hasan, 41, isteri kepada Zaini Husin, 48, sedang berjalan ke arah kereta bersama seorang anaknya yang berusia 14 tahun selepas mereka makan malam di sebuah restoran.

Mangsa yang patah bahu kanan dan cedera di kepala akibat kejadian itu kini dirawat di Hospital Ampang Puteri. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved