Isnin, 6 Januari 2014

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Jeremy Irvine kuruskan badan untuk filem

Posted: 06 Jan 2014 11:03 AM PST

LONDON 6 Jan. - Aktor Britain, Jeremy Irvine hilang berat badan sebanyak 12.7 kilogram untuk tampil dalam filem terbaharunya, The Railway Man.

Dalam filem tersebut, Irvine memegang watak sebagai Eric Lomax iaitu seorang pegawai tentera Britain yang dipenjara di sebuah kem perang askar Jepun pada 1942 dan menjadi buruh paksa bagi menyiapkan landasan kereta api Thailand-Myanmar.

Bagi menjayakan watak tersebut, Irvine perlu kelihatan kurus dan hanya makan ikan tuna dalam tin.

"Watak Lomax benar-benar mencabar kredibiliti saya sebagai pelakon kerana saya sentiasa berasa lapar dan hampir hilang kawalan.

"Saya menjadi lemah kerana hanya mengambil ikan tuna sebagai makanan harian, namun keadaan saya sentiasa dipantau oleh pakar diet di set penggambaran," katanya.

Pelakon berusia 24 tahun itu juga menyatakan bahawa dia berterima kasih kepada pengarah filem tersebut iaitu Jonathan Teplitzky kerana memberinya peluang merasai sedikit pengalaman menjadi tahanan dan buruh paksa.

"Saya mungkin tidak dapat merasai pengalaman sebenar ketika 'landasan maut' itu dibina, namun saya sedar akan kesan dan nilai kehidupan," ujarnya.

Filem tersebut mula ditayangkan di Australia pada 26 Disember lalu. - AGENSI

Emma Watson kembali solo

Posted: 06 Jan 2014 11:03 AM PST

LOS ANGELES 6 Jan. - Aktres Emma Watson dilaporkan berpisah dengan teman lelakinya, Will Adamowicz baru-baru ini.

Menurut laman web The Mirror, pasangan itu berpisah ekoran jadual kerja Watson yang padat membuatkan mereka jarang berhubung antara satu sama lain.

Berita perpisahan itu timbul selepas tersebar khabar angin mengenai pertunangan Watson dengan Adamowicz.

Sementara itu, jurucakap Watson memberitahu laman web MailOnline, pasangan tersebut berpisah musim panas lalu dan mereka tidak lagi berhubung antara satu sama lain.

Bintang filem Harry Potter itu kini membintangi filem terbaharu berjudul Noah, bergandingan dengan aktor Russell Crowe dan aktres Jennifer Connelly.

Filem tersebut diarahkan oleh Darren Aronofsky. - AGENSI

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved