Isnin, 20 Januari 2014

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Bapa pelakon Ezany meninggal dunia

Posted: 20 Jan 2014 03:06 AM PST

KANGAR 20 Jan. - Bapa kepada pelakon Ezany Nizariff meninggal dunia di Hospital Raja Perempuan Bainun di Ipoh, Perak awal pagi ini akibat serangan jantung.

Allahyarham Mohd. Nizarif Mohd. Idros, 68, yang meninggal dunia pukul 5.10 pagi ini dimasukkan ke hospital itu sejak semalam, selepas dibawa ke Hospital Kuala Kangsar pagi semalam akibat pitam.

Adik Allahyarham, Mohd. Muzaini berkata, arwah masih boleh bercakap semasa dirawat di hospital di Ipoh sebelum disahkan meninggal dunia pagi ini.

"Ketika menghembuskan nafas terakhir, Ezany yang merupakan anak sulung daripada tiga beradik turut berada di sisinya," katanya ketika ditemui di rumah keluarga itu di Taman Perlis di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE

Ustaz Don rahsia jantina anak

Posted: 20 Jan 2014 01:25 AM PST

Oleh GARRET DAWUM

KUALA LUMPUR 20 Jan. - Pendakwah terkenal, Ustaz Don Daniyal Don Bijayid, 30, masih merahsiakan tentang jantina anaknya yang baharu dilahirkan pada pukul 10.25 malam, Sabtu lalu.

Menerusi laman facebook miliknya, Ustaz Don telah berkongsi berita gembira tersebut buat peminat semua.

"Assalamualaikum semua...Alhamdulillah. Bayi selamat dilahirkan pada pukul 4.25 petang sini (Mesir), 10.25 malam, di Malaysia.

"Normal dan sihat... 3.5 kilogram," katanya yang kini masih berada di Mesir menemani isterinya yang sedang belajar.

Isterinya, Husna Mohd. Zahry, 26, selamat melahirkan anak sulung mereka di Mesir dan akan kembali ke tanah air pada 30 Januari ini.

Pasangan ini diijabkabulkan pada 23 Ogos 2012 di kampung halaman Husna yang terletak di Pulau Pinang. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved