Jumaat, 8 November 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Pine dengar nasihat ibu

Posted: 08 Nov 2013 10:14 AM PST

CHRIS PINE

LOS ANGELES - Aktor, Chris Pine mendedahkan bahawa dia menggunakan nasihat yang diberikan ibunya dalam melayan wanita dengan cara yang betul.

Bintang filem Star Trek itu berkata, ibunya memberikan nasihat cara-cara asas untuk menjadi lelaki budiman.

Antara nasihat yang diberikan adalah membuka pintu untuk seorang wanita.

Saya rasa penduduk di sini tiada lagi sifat itu. Perbuatan-perbuatan kecil ini sebenarnya sangat baik dilakukan, katanya dalam isu terbaharu majalah Cosmopolitan.

Pine turut memberikan pandangannya berhubung mengadakan temu janji di atas talian.

Saya ada beberapa kawan yang menggunakan perkhidmatan ini. Ia membantu mengurangkan proses pertemuan kerana kita akan merasa janggal dan tidak selesa untuk bertemu seseorang.

Namun apa yang penting adalah hubungan yang dicapai dengan orang yang akan bertemu tersebut,

katanya. - AGENSI

Sekuel Star Wars ditayang pada 2015

Posted: 08 Nov 2013 10:14 AM PST

LOS ANGELES 8 Nov. - Filem terbaharu Star Wars akan ditayangkan pada 18 Disember 2015, sekali gus bakal mengubat kerinduan semua peminat siri filem sains fiksyen itu.

Pengumuman tersebut menyangkal beberapa laporan sebelum ini yang menyatakan penayangan filem Star Wars: Episode VII berkemungkinan ditangguhkan kerana seorang daripada penulis skrip filem itu menarik diri pada bulan lalu.

Pengerusi Walt Disney Studio, Alan Horn berkata, filem Star Wars terbaharu itu akan menjadi tumpuan kerana bakal ditayangkan pada musim cuti menjelang Krismas.

"Kami amat gembira kerana filem tersebut bakal ditayangkan tidak lama lagi dan saya pasti, peminat Star Wars juga tidak sabar untuk menantikan kemunculan filem terhebat itu," katanya.

Filem tersebut akan diarahkan oleh J.J. Abrams yang sebelum ini pernah mengarahkan filem Mission: Impossible III dan Star Trek.

Proses penggambaran filem tersebut dijangka bermula pada musim bunga depan di Studio Pinewood di pinggir London.

Antara pelakon yang bakal membintangi filem tersebut termasuklah aktres Carrie Fisher, aktor Harrison Ford dan Mark Hamill.

Kali terakhir filem Star Wars ditayangkan adalah pada 1983 menerusi Star Wars Episode VI: Return of the Jedi dengan barisan pelakon utama yang sama iaitu Ford, Hamill dan Fisher. - AFP

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved