Isnin, 7 Oktober 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Wawa Zainal kenal siapa dalangnya?

Posted: 07 Oct 2013 12:30 AM PDT

Oleh GARRET DAWUM

KUALA LUMPUR 7 Okt. - Pelakon berkulit gebu, Wawa Zainal, 22, hari ini menerusi laman sosial twitternya mengakui mengenali siapa yang cuba menjatuhkan pelakon kacak, Aeril Zafrel.

"Saya kenal Aeril Zafrel dan orang-orang yang memang dari dulu mahu saya membenci pada dia (Aeril).

"Mereka memang ada niat untuk menjatuhkannya. Semoga Aeril akan terus tabah sehingga sampai masanya," kata Wawa setelah berita mengenai pernikahannya bersama Aeril yang didakwa dilangsungkan pada 4 Februari lalu didedahkan oleh sebuah akhbar arus perdana tempatan semalam.

Pendedahan itu juga menyebut bahawa mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki pada 24 Ogos dan segala bukti didedahkan dalam laporan itu.

Dalam pada itu, Wawa menjelaskan bahawa semua persoalan yang dikeluarkan akan terjawab dalam masa terdekat.

"Saya juga ingin berterima kasih kepada semua yang mendoakan kebahagiaan saya dan Aeril," katanya. - UTUSAN ONLINE

Hubungan Afiq, Global Station kembali pulih

Posted: 07 Oct 2013 12:28 AM PDT

Oleh KHADIJAH IBRAHIM

KUALA LUMPUR 7 Okt. - Hubungan pelakon muda Afiq Muiz atau Muhammad Afiq Muiz Azman Shah, 21, dengan produksi Global Station Sdn. Bhd., kembali pulih seperti sedia kala.

Penerbitnya, Datin Zaiton Mohammad Jiwa berkata, pelakon itu telah datang ke pejabat mereka seminggu selepas anaknya, Zetty Alya Ramly, 28, selaku Eksekutif Produser mengeluarkan kenyataan di media pada 23 September lalu.

Zaiton yang dihubungi Utusan Online di sini hari ini berkata, dengan kedatangan Afiq ke pejabat dia menganggap segala permasalahan antara mereka selama ini selesai.

"Afiq memang ada datang ke pejabat dan memohon maaf atas segala kesulitan yang timbul. Pada kami bila dia muncul di pejabat dan mahu berbincang, kira selesailah segala masalah. Malas untuk membiarkan perkara itu berpanjangan.

"Lagi pun kami ada projek baru untuk dia iaitu drama episod Hanya Dengan Bismillah untuk musim kedua. Kami tidak akan mengambil sebarang tindakan, sebaliknya menyudahkan segala projek bersamanya yang tertunda selama ini," katanya.

Menurut Zaiton, pelakon itu tidak pula menjelaskan kenapa dia mendiamkan diri selepas menerima bayaran RM30,000 daripada produksi dan hanya muncul selepas sekian lama.

"Saya ada jelaskan kepada Afiq apa yang akan berlaku jika dia melanggar kontrak dan nampaknya dia faham. Saya harap selepas ini semuanya akan berjalan lancar seperti yang dirancang sebelum ini," katanya.

Jelasnya, walaupun Afiq yang merupakan artis residen pertama Global Station telah menimbulkan masalah, namun pihaknya tidak serik untuk mengambil artis lain sebagai artis naungan mereka.

"Saya lihat di luar sana ramai bakat-bakat baru yang boleh diberi peluang untuk mengembangkan bakat. Jadi kami sudah ada beberapa nama untuk diambil sebagai artis residen Global Station," katanya terus-terang. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved