Jumaat, 4 Oktober 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Rachel Steven terima orang baru

Posted: 04 Oct 2013 11:40 AM PDT

RACHEL STEVEN

LOS ANGELES - Penyanyi The S Club 7, Rachel Steven dan suaminya Alex Bourne dijangka menerima kehadiran orang baru tidak lama lagi.

Perkara tersebut didedahkan sendiri Steven menerusi laman Twitter miliknya, baru-baru ini.

Saya mempunyai satu berita menarik untuk dikongsi bersama. Bourne dan saya sangat gembira selepas mendapat tahu saya mengandung lagi dan tidak sabar untuk bertemu dengan orang baru dalam keluarga kami pada tahun depan.

Kami sangat teruja, terutamanya anak tunggal kami, Amelia yang tidak sabar menunggu adiknya," ujarnya.

Turut dimuatkan dalam laman Twitter tersebut ialah jurulatih pasangan itu dan pasangan jurulatih kepada bayi dalam kandungan.

Steven dan Bourne bertunang pada 2008 dan berkahwin pada Ogos 2009.

Mereka menangguhkan persandingan kerana pelakon jelita itu membuat persediaan untuk kemunculan dalam rancangan televisyen berjudul Strictly Come Dancing pada 2008. - AGENSI

Nora Danish berlakon teater pertamanya Disember ini

Posted: 04 Oct 2013 02:21 AM PDT

Oleh ABD. AZIZ ITAR

NORA DANISH

KUALA LUMPUR 4 Okt. - Selepas 10 tahun berlakon drama televisyen dan filem, Nora Danish pertama kalinya akan terbabit dalam satu pementasan teater di Panggung Sari, Istana Budaya di sini pada Disember ini.

Menurut Nora teater yang masih dirahsiakan judulnya itu bakal diarahkan oleh pengarah terkenal Erma Fatima yang mana ia turut membariskan ramai pelakon popular seperti Erra Fazira dan Zizan Razak.

"Saya telah menerima tawaran berlakon dalam teater itu dua bulan lepas daripada Erma Fatima. Sesi latihan akan bermula pada 20 November ini selama dua minggu dan pementasan dijangka akan diadakan sekitar Disember ini.

"Selain berlakon saya juga perlu menari dan menyanyi dalam pementasan itu. Saya amat teruja kerana baru sekarang dapat tawaran berlakon teater dan saya pula sudah bersedia untuk berdepan dengan kritikan," ujarnya. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved