Khamis, 3 Oktober 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Ronan hadiri uji bakat Star Wars

Posted: 03 Oct 2013 11:01 AM PDT

LOS ANGELES 3 Okt. - Aktres Ireland, Saoirse Ronan baru-baru ini mengesahkan bahawa dia menghadiri uji bakat untuk membintangi siri filem terbaharu Star Wars Episode VII.

Bagaimanapun, Ronan, 19, enggan mendedahkan butiran lanjut tentang penglibatannya dalam filem itu.

"Saya tidak boleh mendedahkan apa-apa maklumat tentang filem itu dan saya minta maaf," katanya.

Aktor Mark Hamill, Harrison Ford dan aktres Carrie Fisher dijangka sekali lagi membintangi filem itu menerusi watak Luke Skywalker, Princess Leia dan Han Solo.

Beberapa pelakon lain yang turut menyertai uji bakat itu termasuklah Alex Pettyfer, Benedict Cumberbatch, Ryan Gosling, Leonardo DiCaprio, Florence Welch, Michael B.Jordan dan Chloe Moretz.

Ronan sebelum ini pernah membintangi beberapa filem termasuk The Lovely Bones, Hanna dan The Host. - AGENSI

Ugut jiran, Justin Bieber tidak didakwa

Posted: 03 Oct 2013 11:01 AM PDT

LOS ANGELES 3 Okt. - Penyanyi pop sensasi remaja, Justin Bieber tidak akan didakwa atas tuduhan mengugut jirannya yang mengadu tentang cara pemanduannya.

Laman berita City News Service semalam melaporkan, pihak pendakwa raya Los Angeles membuat keputusan untuk tidak mendakwa Bieber kerana tidak mempunyai bukti yang kukuh.

Pada Mac tahun lalu, seorang jiran Bieber di kawasan kediaman Calabasas melaporkan kepada polis tentang ugutan yang dibuat oleh penyanyi berusia 19 tahun itu.

Ugutan itu dibuat selepas jiran tersebut tidak berpuas hati dengan cara pemanduan Bieber yang dianggap cuai dan boleh menyebabkan kemalangan pada Mei lalu.

Pendakwa raya Alan Yochelson menerusi satu dokumen menjelaskan bahawa Bieber bersikap tidak matang apabila mengutarakan ugutan tersebut, namun ia tidak melibatkan sebarang pelakuan jenayah.

Yochelson menyatakan Bieber tidak boleh didakwa kerana tiada bukti kukuh tentang cara pemanduan cuai yang dilakukan oleh penyanyi itu.

Pihak pengurusan Bieber setakat ini tidak mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung perkara itu. - AGENSI

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved