Jumaat, 11 Oktober 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Kristen belum dapat lupakan Pattinson

Posted: 11 Oct 2013 10:46 AM PDT

KRISTEN STEWART

LOS ANGELES - Aktres Kristen Stewart masih belum dapat melupakan bekas kekasihnya, aktor Robert Pattinson. Hal ini kerana, Stewart yakin Pattinson juga masih mencintainya dan belum menemukan penggantinya.

Menurut sumber, Stewart tidak kisah jika Pattinson bercinta dengan wanita lain kerana yakin bekas kekasihnya itu akan kembali kepadanya.

"Stewart kini berada dalam keadaan ceria dan dapat meneruskan kehidupan seperti biasa selepas berpisah dengan Pattinson.

"Namun dia yakin bahawa Pattinson akan kembali kepadanya dan menjalin hubungan seperti dahulu," jelas sumber itu.

Sumber itu turut menyatakan bahawa Stewart juga tidak dapat mencari pengganti bekas kekasihnya itu dan akan sentiasa mencintainya.

"Stewart masih menunggu Pattinson biarpun kini aktor itu dilaporkan menjalin hubungan cinta dengan seorang wanita cantik.

"Wanita itu dikatakan mempunyai sikap sama seperti Stewart yang membuatkan Pattinson menyukainya," ujar sumber itu.

Pasangan selebriti itu berpisah pada Mei lalu selepas Stewart mengaku curang dengan pengarah filem, Rupert Sanders. - AGENSI

Aeril Zafrel, Wawa akhirnya mengaku sudah bernikah

Posted: 11 Oct 2013 03:09 AM PDT

AERIL Zafrel (kiri) menjawab pertanyaan pemberita sambil diperhatikan oleh Wawa Zainal pada sidang akhbar bagi menjawab persoalan berhubung status mereka yang dikatakan sudah bernikah, di Damansara, Kuala Lumpur hari ini. - UTUSAN

KUALA LUMPUR 11 Okt. - Setelah sekian lama berdolak-dalik, akhirnya pasangan artis, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal membuat pengakuan bahawa mereka sebenarnya telah bernikah pada awal 2012 lagi.

Aeril atau nama sebenarnya Suhairil Suhari, 25, berkata, dia dan Wawa, 22, telah bernikah pada 25 Februari 2012 secara rahsia, tanpa mengumumkan kepada pihak luar.

Bagaimanapun, atas permintaan keluarga pihak perempuan, mereka sekali lagi bernikah pada 24 Ogos lalu di Taman Datuk Harun, Petaling Jaya, Selangor.

"Kami telah pun bernikah. Justeru, status anak kami yang sebenarnya sudah terjawab," kata Aeril kepada pemberita dalam satu majlis yang diadakan di sebuah restoran di Neo Damansara, di sini hari ini.

Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang anak lelaki yang diberi nama Ahmad Fakhruddin Attar pada 24 Ogos lalu.

Sebelum ini baik Aeril mahupun Wawa enggan berterus terang soal status mereka sehingga mengundang pelbagai kisah sensasi.

Malah, Wawa menjadikan alasan dihimpit 'penyakit misteri' sebagai alasan untuk bercuti daripada melakukan aktiviti seni daripada majikannya, Metrowealth International Group, ketika dia sedang mengandung.

Pasangan ini beberapa kali berdolak-dalik dan memberi pelbagai alasan kepada pihak media berhubung status mereka meskipun pihak media telah berjaya mendedahkan status sebenar pasangan tersebut. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved