Khamis, 5 September 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Akhirnya Bront mengaku sudah nikah

Posted: 05 Sep 2013 02:44 AM PDT

Oleh KHADIJAH IBRAHIM

BRONT PALARAE... nama sebenarnya, Nasrul Suhaimin Saifuddin, menikah dengan seorang penerbit di ibu negara, 31 Ogos lalu.

KUALA LUMPUR 5 Sept. - Ramai yang tahu bahawa aktor Bront Palarae, 35, sudah sah bergelar suami kepada seorang penerbit di sebuah agensi pengiklanan pada 31 Ogos lalu.

Majlis pernikahan secara tertutup di Masjid At-Taqwa, Taman Tun Dr. Ismail, di sini sempat dihadiri oleh wartawan dan jurufoto Utusan Malaysia.

Bagaimanapun sewaktu berita pernikahan itu disiarkan 3 September lalu, foto majlis yang dihadiri ahli keluarga terdekat itu tidak dapat disiarkan kerana semua gambar dipadam atas arahan seorang kenalan Bront.

Namun untuk tidak menghampakan peminat Bront, Utusan Malaysia berjaya mendapatkan semula foto pernikahan tersebut.

Sebelum ini, Bront telah mengeluarkan satu kenyataan penafian di sebuah portal hiburan bahawa dia telah bernikah.

Bagaimanapun hari ini dalam sebuah portal hiburan dan akhbar tempatan, pelakon filem Psiko Pencuri Hati itu mengaku bahawa dia telah menikah. Majlis resepsi pihak Bront akan diadakan di kampung halamannya di Hatyai, hujung tahun ini.

Pada ketika ini Bront atau nama sebenarnya, Nasrul Suhaimin Saifuddin, sibuk mempromosi filem Psiko Pencuri Hati, arahan Nam Ron yang mana dia memegang watak Sidi.

Lain-lain pelakon yang menjayakan filem pertama arahan Nam Ron yang mula ditayangkan di pawagam mulai hari ini adalah Sharifah Amani, Sein Ruffedge, Shera Aiyob dan Amerul Affendi. - UTUSAN ONLINE

Farid, Diana bakal umum nama, tunjuk anak di Astro

Posted: 05 Sep 2013 01:45 AM PDT

Oleh ABD. AZIZ ITAR

KUALA LUMPUR 5 Sept. - Pasangan pelakon suami isteri, Farid Kamil Zahari dan Diana Danielle bakal mengumumkan nama dan wajah anak lelaki mereka yang berusia dua bulan dua hari itu secara eksklusif melalui saluran televisyen Astro pada waktu terdekat ini.

Menurut Kamil sebagai permulaan dia hanya mahu mengumumkan pangkal nama anak sulungnya itu sebagai Muhammad dan ia akan diumumkan sepenuhnya menerusi sebuah rancangan khas terbitan Astro yang dibuat ekoran atas permintaan banyak pihak.

"Isteri dan anak saya telah balik ke sini dari Australia beberapa hari sebelum Hari Raya Aidilfitri baru-baru ini. Sekarang ini mereka berada di rumah ibu bapa saya di Alor Setar, Kedah. Astro berminat untuk menyiarkan rancangan khas tentang anak dan isteri saya itu.

"Selain itu, saya juga merancang untuk mengadakan majlis khatam al-Quran yang dilakukan oleh Diana selain acara akiqah untuk anak saya itu," katanya pada sidang akhbar selepas tayangan filem lakonannya berjudul Dampak di Petaling Jaya hari ini.

Berita tentang kelahiran anak pertama pasangan itu yang dilahirkan di Australia menarik perhatian banyak pihak termasuk para wartawan dan peminat apatah lagi Farid turut menyiarkan dua gambar bayinya itu melalui lawan sosial Instagramnya sehingga menjadi tumpuan ramai. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved