Ahad, 15 September 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Posted: 15 Sep 2013 03:41 AM PDT

Oleh ABD. AZIZ ITAR

NORMAN Abdul Halim (kiri) bersama adiknya, Yusry (tengah) dan Edry pada majlis perasmian Tayangan Perdana filem Vikingdom arahan Yusry di TGC Cinema, Sunway Piramid, Bandar Sunway baru-baru ini. - UTUSAN/ABDUL NAZIR MOHAMED

KUALA LUMPUR 15 Sept. - Vikingdom bakal menjadi filem tempatan pertama yang akan ditayangkan di pawagam-pawagam di Amerika Syarikat (AS) mulai 4 Oktober ini.

Filem terbitan KRU Studio yang menelan kos mencecah RM20 juta itu juga menjadi filem tempatan pertama yang diedarkan Universal Pictures di negara tersebut.

Menurut Presiden Eksekutif KRU Studio, Norman Abdul Halim, Vikingdom yang juga kini dirancang untuk ditayangkan di negara-negara lain selepas tayangannya di AS.

"Universal Pictures sedang mendapatkan hak pengedaran Vikingdom daripada para pengedar di negara seperti United Kingdom, Australia, Sweden, Denmark dan Brazil.

"Tayangan di negara-negara terbabit dijangka bermula Oktober ini sehingga Mac tahun depan," katanya dalam satu kenyataan media selepas pratonton filem tersebut.

Vikingdom yang mengisahkan tentang bangsa Viking di Scandinavia dilakonkan antaranya oleh bekas bintang siri televisyen Prison Break iaitu Dominic Purcell dan Natassia Malthe. - UTUSAN ONLINE

Saya serius dengan Mawar - Fizo

Posted: 15 Sep 2013 01:56 AM PDT

Oleh TENGKU KHALIDAH TENGKU BIDIN

KUALA LUMPUR 15 Sept. - Pelakon Fizo Omar, 28 mengakui bahawa dia kini sedang serius menjalinkan hubungan dengan seorang model pakaian muslimah, Mawar Abdul Karim, 23.

Menurut Fizo, model tudung jenama Fareeda itu menepati ciri-ciri sebagai calon isteri yang dicari selama ini.

"Sepanjang perkenalan kami, Mawar begitu menyenangkan saya dan keluarga. Malah, ibu saya juga sangat sayangkan Mawar.

"Saya harap semua pihak mendoakan agar dia memang menjadi jodoh saya dan kami akan bergelar suami isteri," kata Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar, 28. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved