Sabtu, 14 September 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Futsal tiga sahabat

Posted: 14 Sep 2013 06:07 AM PDT

Oleh GARRET DAWUM
garret.dawum@utusan.com.my
Gambar MOHD FARIZWAN HASBULLAH

MERIAH, menghiburkan dan sangat seronok. Tidak dapat digambarkan lagi perasaan itu ketika menonton perlawanan persahabatan futsal antara tiga rakan artis iaitu Shaheizy Sam, Yana Samsudin dan Fara Fauzana di Gelanggang Futsal Jabatan Pengaliran dan Saliran (JPS), Ampang, Selangor baru-baru ini.

Kehadiran S3 bersama jurugambar membuatkan ketiga-tiga selebriti itu semakin ghairah menunjukkan bakat menggelecek masing-masing.

Tidak disangka, mereka mempunyai kemahiran yang tidak disangka. Sangat lincah dan ligat berada di gelanggang futsal. Bukan sahaja mempunyai bakat berlakon, tetapi bermain futsal, walaupun tidak bergelar seorang pemain profesional.

Kemeriahan pada hari itu semakin terasa dengan kehadiran peminat ketiga-tiga selebriti berkenaan. Wah, memang sokongan yang diberikan peminat tidak putus-putus. Bukan sahaja untuk kerjaya tetapi masa turut diluangkan kepada artis kegemaran mereka dalam mengisi masa senggang dengan bermain futsal.

S3 mendapatkan ketiga-tiga selebriti berkenaan ketika waktu rehat untuk berkongsi cerita mengenai futsal.

Moon Geun-yeong ketinggalan

Posted: 14 Sep 2013 06:07 AM PDT

MOON Geun-yeong berazam akan tamatkan pengajian.

AKTRES Moon Geun-yeong sudah bergelar penuntut Universiti Sungkyungwan sejak 2006 dan patut tamat pengajian pada 4 Ogos lalu, namun dia ketinggalan.

Dia belum layak bergelar graduan kerana masih ketinggalan tiga kredit penting untuk kursus yang diambil iaitu kerja sukarela, aktiviti rekreasi dan lesen untuk bahasa asing atau teknologi maklumat. Tanpa memenuhi keperluan tersebut, dia tidak akan lulus.

Sekarang ini Moon Geun-yeong sibuk menjalani penggambaran drama Goddess Of Fire Jeongi dan dia tidak ada masa lapang sejak berlakon drama Cheongdam-dong Alice.

Sebelum ini dia pernah muncul dalam drama Painter of the Wind, Cinderella's Sister, Marry Me, Mary! dan banyak lagi sejak mendaftar diri sebagai penuntut.

Sebaik selesai Goddess Of Fire Jeongi, Moon Geun-yeong bercadang untuk menumpukan perhatian kepada pelajaran kerana dia juga ingin bergelar graduan seperti rakan-rakan lain.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved