Isnin, 22 Ogos 2011

Utusan Online - Keluarga


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Keluarga


Berbuka puasa dengan chef

Posted:

Berbuka puasa dengan chef

Berbuka puasa dengan chef

Oleh NOOR FAZRINA KAMAL
Gambar SAFRIZAL AZMI


Chef Jaafar Onn bersama sajian yang disediakan di Hotel Grand Dorsett.


TENTU sekali berbuka puasa sambil mendengar celoteh chef selebriti Jaafar Onn adalah sesuatu yang jarang berlaku dalam kehidupan anda. Jadi untuk merasai pengalaman tersebut, apa kata anda sekeluarga berbuka puasa di Checkers Cafe yang terletak di Hotel Grand Dorsett, Kuala Lumpur.

Siapa tidak kenal dengan Jaafar Onn yang petah berceloteh dengan lawak jenakanya yang spontan dan menghiburkan. Jaafar Onn juga tidak berseorangan dan akan ditemani oleh sahabatnya yang juga seorang penyanyi, Haiza untuk menceriakan lagi suasana berbuka anda.

Dalam promosi Ramadan yang dinamakan Cita Rasa Selera, anda akan menikmati bukan sahaja celoteh riang malah kesedapan masakan dari hasil tangan selebriti itu sendiri. Antara masakan yang bakal dihidangkan oleh Jaafar Onn ialah Nasi Lebaran, Ayam Mak Dara, Daging Masak Muara dan Nasi Seri Tanjung.

Jangan kata anda tidak kecur liur dengan hidangan istimewa Chef Jaafar Onn yang memang pakar dalam dunia masakan sejak dahulu lagi.

Cita Rasa Selera ini akan bermula pada 1 Ogos ini yang akan menghidangkan makanan bercirikan Malaysia termasuklah hidangan yang sudah jarang dapat dinikmati masyarakat moden masa ini.

Antara menu yang istimewa itu ialah burung puyuh goreng berkunyit, serunding ayam, paru goreng berlada, kerabu nangka muda, kerabu daun silom, kacang botol dan kacang panjang.

Tak termasuk lagi tempe goreng berempah dan pais udang.

Bukan itu sahaja, aneka sambal juga tersedia untuk menambah selera anda.

Perancangan anda untuk berbuka di Dorsett bukan sia-sia kerana anda akan mendapat lebih dari apa yang anda jangkakan. Aneka mi berkuah, lauk-pauk malah pencuci mulut yang pasti membuatkan anda puas hati terhidang di depan anda.

Semua itu boleh dinikmati dengan bayaran RM75++ seorang.

Cepat buat tempahan tempat untuk satu kenangan manis anda di bulan Ramadan ini. Sila hubungi, 03-27161000 sambungan 188.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved