Khamis, 6 Mac 2014

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Hanez tidak kisah jika Nurliyana enggan mohon maaf

Posted: 06 Mar 2014 04:10 AM PST

Oleh MUHAMMAD AZRUL MOHD. RADI

SHAH ALAM 6 Mac - Pelakon Hanez Suraya hari ini, tidak akan mengambil sebarang tindakan walaupun Nurliyana Abdul Manan enggan memohon maaf terhadapnya.

Kata Hanez, dia sudah malas untuk memanjangkan perkara itu, sebaliknya lebih senang mengambil pendekatan untuk berdiam diri.

Hanez yang ditemui pada sidang akhbar teater Projek Kahwin di sini, berkata, dalam keadaan sekarang masyarakat lebih senang menyalahkan dia.

Tambah Haniz lagi, dia juga tidak mahu menggunakan media sebagai orang tengah dan menyifatkan tindakan itu tidak lebih seperti membuka aib sendiri.

"Dia (Nurliyana) nak mohon maaf atau tidak, terpulanglah. Saya sudah tidak kisah kerana ketika ini apa sahaja yang saya cakap semuanya tampak negatif di mata masyarakat.

"Saya juga tidak mahu menggunakan pihak media sebagai orang tengah untuk menyelesaikan kemelut ini. Adalah lebih baik kalau kami bertemu sahaja," katanya.

Nurliyana yang juga isteri kepada Romie Razin Adilha, pada Ahad lalu dalam satu temu bual dengan sebuah akhbar mendakwa Hanez Suraya merampas suaminya, Romie Razin Adilha.

Susulan daripada itu, Hanez dan Romie mengadakan sidang akhbar khas semalam, untuk menjelaskan apa yang sebenarnya berlaku dalam hubungan mereka. - UTUSAN ONLINE

Denggi: Demam Syamsul semakin teruk, nikah Sabtu ni

Posted: 05 Mar 2014 10:50 PM PST

Oleh ABD. AZIZ ITAR

KUALA LUMPUR 6 Mac - Keadaan kesihatan pengarah dan pelakon Syamsul Yusof, 30, semakin teruk apabila mengalami tekanan darah yang rendah.

Pengarah filem KL Gangster itu dimasukkan ke sebuah hospital swasta sejak 2 Mac lalu kerana menghidap demam denggi.

Menurut bapanya, Datuk Yusof Haslam, 60, anaknya itu dimasukkan ke hospital selepas mengadu mengalami demam yang berpanjangan.

"Sekarang ini keadaan Syamsul lebih teruk berbanding hari pertama dia dimasukkan ke hospital. Tambahan pula tekanan darahnya rendah.

"Doktor kata dia memerlukan tempoh kira-kira tujuh hari lagi untuk rawatan. Apa pun, dia tetap akan bernikah dengan Puteri Sarah mengikut apa yang telah dirancang keluarga," jelasnya ketika dihubungi Utusan Online, hari ini.

Kata Yusuf, jika kesihatan Syamsul masih tidak berubah, dengan izin doktor anaknya akan dibawa keluar dari hospital untuk majlis pernikahannya kelak.

"Dengan kebenaran doktor kami akan bawa dia ke majlis pernikahan dan selepas segala acara selesai, Syamsul akan dimasukkan ke wad semula," jelas Yusuf.

Majlis pernikahan Syamsul dan Puteri Sarah akan diadakan di Masjid Sri Damansara, Petaling Jaya, pada pukul 10 pagi, Sabtu ini. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved