Ahad, 2 Februari 2014

Utusan Online - Feminin


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Feminin


Serlah kecantikan mata

Posted: 02 Feb 2014 07:30 AM PST

Gamkan bulu mata palsu dengan cermat.

TAHUN Baharu Cina juga dikenali sebagai festival musim bunga, menandakan masuknya musim bunga yang membawa keceriaan dan warna-warni dalam kehidupan.

Walaupun sambutannya kini menjadi acara yang dikongsi bersama kaum-kaum lain, ia tetap terunggul sebagai satu festival penting dalam kalendar masyarakat Cina.

Kaum wanita tidak kurang hebatnya kala menggayakan pakaian tradisional Cina seperti Cheongsam dan pakaian baharu lain.

Bagaimana pula dengan solekan? Adakah perlu mengenakan pilihan warna yang sama seperti hari-hari biasa?

Menurut jurusolek antarabangsa Shu Uemura , Lisa Yap, mata ialah bahagian utama yang perlu disolek untuk mereka yang inginkan solekan ringkas tetapi mahu kelihatan berbeza daripada hari biasa.

Katanya, solekan mata lebih menarik dengan menggunakan penggaris mata.

"Mulakan daripada penjuru mata dan kemudian perlahan-lahan lukislah garisan. Untuk memperoleh mata yang segar dan cantik, pastikan anda membentuk garisan tersebut sehingga hujung mata dan lentikkan sedikit. Ini akan memberi ilusi mata yang lebih muda dan segar.

"Selain penggaris mata pensel, wanita boleh menggunakan penggaris mata cair atau kaligrafi untuk hasil yang lebih dramatik," ujarnya.

Solekan mata juga lebih menarik jika anda menambah lentik bulu mata dengan memakai bulu mata palsu yang sesuai.

"Setiap satu bulu mata palsu Shu Uemura merupakan buatan tangan oleh mereka yang berkemahiran dalam bidang ini. Terbaharu ialah bulu mata yang diperbuat daripada kertas yang lebih mudah melekat dan

ditanggalkan," katanya.

Kurus dan langsing dengan L'AROME

Posted: 02 Feb 2014 07:30 AM PST

SELANGOR Izza 012-2694289 Siti 019-3339067 Mohd Nasir 017-6720162 Aznida 019-6267858 Rohana 017-3250565 Kedah Ita 017-4374854 Kuala Lumpur Nina 017-6344875 Wadah 017-3481496 Johor Aty 013-3747481 Yani 019-7991485 Negeri Sembilan Zaharah 012-2920303 Terengganu Azizah 019-9176487 Perak Ema 013-5002758 Fatimah 013-4141081 Melaka Hartini 019-6640041 Nurbayati 012-6868175 Emma 017-6421255 KELANTAN Nik Suria 019-9555004

Kebanyakan orang menganggap parut merekah (strecth mark) dan selulit mustahil untuk dihilangkan. Ini kerana masalah itu dianggap sebagai parut yang kekal selamanya tetapi sebenarnya tidak.

Pada zaman canggih dan serba moden ini, hampir semua perkara boleh dilakukan. Jadi, parut dan selulit kini boleh dihilangkan dan dibuang selamanya hanya dengan beberapa sapuan. Bagi pengguna setia L'AROME, Norbayati Izua atau lebih mesra dengan panggilan Yati, dia amat kagum dengan perubahan yang dialaminya hanya dalam masa 10 hari sahaja.

"Saya amat teruja dan rasa sangat seronok kerana dipertemukan dengan serum L'AROME. Walaupun suami tidak kisah dengan penampilan saya tetapi kita harus ingat bahawa wanita sebenarnya ingin kelihatan menarik dan cantik untuk suami tercinta," katanya.

Dia sedar lemak pada bahagian perut dan lengan kian menebal. Yati juga tahu bahawa kalau dia membiarkan masalah itu kian menebal, sudah tentu lemak yang terkumpul sukar dibuang. Pelbagai cara digunakan Yati untuk menurunkan berat badan termasuk senaman dan mengambil suplemen. Namun, keadaan tidak banyak berubah. Dia juga sudah menghabiskan beratus-ratus ringgit untuk mencuba pelbagai jenis produk kecantikan yang diiklankan tetapi keputusan yang diperolehinya menghampakan.

Yati amat berterima kasih kepada ejen yang memperkenalkan serum ajaib ini kepadanya.

"Saya melahirkan anak secara pembedahan. Saya ada dua cahaya mata dan kedua-duanya pun melalui pembedahan. Pelbagai krim saya gunakan untuk menghilangkan kesan tersebut tetapi semuanya hampa. Akhirnya, saya terpikat dengan satu iklan tentang L'AROME di akhbar dan saya terus mencubanya.

"Hanya dalam 10 hari bukan sahaja parut semakin pudar tetapi badan saya juga sudah kurus. Saya hanya sapukan pada perut sahaja. Ia juga membantu saya mengurangkan selera makan. Ajaibkan? Tetapi ini memang kisah benar. Saya lakukan sedikit senaman dan keputusannya memang memeranjatkan terutama suami saya,"cerita Yati tentang pengalamannya menggunakan L'AROME.

Punca utama yang menarik perhatian Yati untuk menggunakan L'AROME ialah cara serum ini digunakan kerana ia bukan untuk diminum tetapi untuk kegunaan luar.

"Saya menggunakan produk ini mengikut aturan iaitu saya ambil dua tiga titik ke atas telapak tangan dan sapu pada bahagian perut beberapa minit. Lakukan dua kali sehari iaitu selepas mandi pagi dan sebelum tidur. Krim ini boleh disapu pada mana-mana bahagian tubuh yang dirasakan banyak lemak," jelas Yati lagi.

Oleh sebab terlalu gembira dengan apa yang dialaminya itu, dia memberitahu rakan-rakannya. Semua rakannya yang mendengar pengalamannya turut menggunakan produk L'AROME dan mereka turut mendapat reaksi yang positif. Rata-rata mengalami penurunan berat badan, manakala lemak degil hilang.

Selain itu, lengan pula bertambah cekang kerana lemak yang selama ini bersembunyi di bawah lapisan kulit cair menjadi peluh. Kini Yati bukan setakat menjadi pengguna tetapi pengedar yang secara langsung dapat meningkatkan pendapatan keluarganya. "Semua wanita yang menggunakan produk ini tidak berasa ragu kerana ia hanya untuk kegunaan luar dan tidak ada sebarang kesan sampingan," katanya yang kini giat mempromosikan L'AROME Apple Stem Cell ke mana saja dia pergi.

Dia tidak takut atau rasa bersalah kerana produk ini seratus peratus halal kerana ia berasaskan stem sel epal yang digabungkan dengan tumbuhan lain.

Stem sel epal

Dalam pada itu, pengguna harus tahu bahawa stem sel epal ini bukannya diperolehi daripada epal biasa seperti yang dijual di pasar raya. Stem ini diasaskan oleh Dr. Fred Zulli, saintis tersohor Barat menggunakan sejenis epal liar yang hanya terdapat di hutan-hutan Switzerland sahaja. Rasanya pahit dan tiada siapa yang mahu memakannya.

Dr. Fred Zulli melihat ada keganjilan tentang epal liar ini kerana walaupun terbiar di bawah pokoknya selepas luruh selama tiga bulan, ia tidak kecut atau rosak. Buah ini masih dalam keadaan segar kerana stem selnya yang unik dan dapat mengekalkan keadaan asalnya walaupun lama terbiar. Setelah membuat uji kaji di makmal miliknya di Buch, 50 meter dari Zurich, terhasillah produk L'AROME.

"Sebab itulah saya dapat meyakinkan pengguna bahawa produk ini halal seratus peratus dan mereka boleh menggunakannya tanpa was-was," tambah Yati.

Jadi, L'AROME ialah pilihan yang tepat untuk mereka yang mahu melangsingkan badan dan mereka yang cinta kepada kecantikan. Ini kerana lemak-lemak di badan terutama bahagian perut sangat mengganggu kehidupan. Oleh itu, kita semua perlu sedar untuk membuang lemak-lemak ini dengan bantuan L'AROME. Usah gusar dan bimbang kerana anda akan kembali langsing selepas berjinak-jinak dengan produk ini.

L'AROME Apple Stem Cell Slimming Serum dapat membakar lemak anda dalam masa 24 jam. Ia sekali gus mengurangkan kesan parut selepas bersalin dan dapat mengempiskan perut anda. Ia diformulasi khusus untuk perkara-perkara berikut:

LEMAK: Pembakaran lemak berlaku sangat pantas. Anda hanya perlu sapu serum ini di kawasan yang anda inginkan. Ia akan kekal di lapisan kulit luar dan dalam kerana ia mudah meresap. Pembakaran lemak terhasil setiap kali anda makan dan berpeluh selagi anda tidak membasuh bahagian yang diletakkan serum.

SELULIT: Perubahan ketara hanya dalam tempoh satu minggu. Sapu dengan konsisten untuk mencapai kesan maksimum ini.

LANGSING: Perubahan yang amat ketara dalam masa tiga hingga tujuh hari. Anda boleh membentuk kecantikan dan kelangsingan tubuh dengan memberikan tumpuan di kawasan yang anda inginkan.

PARUT MEREKAH: Hampir seratus peratus hilang dalam masa satu bulan. Produk ini membantu membakar lemak berlebihan di sekitar perut, pinggul, paha dan lengan.

Stokis

Bagi Mohd Nasir, dahulu dia hanya berminat untuk menggunakan produk tetapi setelah melihat sendiri keberkesanan produk ini, dia terus mengambil keputusan untuk menjadi stokis. Mohd Nasir amat yakin dengan produk L'AROME Apple Stem Cell Slimming Serum ini akan laris. Jangkaannya tepat kerana jualan semakin meningkat dan ini berpunca daripada reaksi daripada pengguna kerana mereka mendapat kesan baik. Selepas itu, mereka sampaikan daripada mulut ke mulut.

"Sambutan luar biasa daripada jualan yang hebat ini membantu meningkatkan pendapatan saya. Syukur Alhamdulillah. Saya berani kata jika anda di luar sana berhasrat untuk berniaga, L'AROME Apple Stem Cell Slimming Serum merupakan produk yang paling tepat. Apa yang lebih menarik lagi untung runcit 100 peratus daripada ditawarkan kepada stokis. Cepat, sementara belum ramai lagi stokis yang berdaftar," katanya.

Jika anda berminat untuk daftar sebagai stokis di kawasan anda sila hubungi nombor telefon yang tertera di bawah.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved