Ahad, 8 Disember 2013

Utusan Online - Megabait


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Megabait


Saiz super HTC One Max

Posted: 08 Dec 2013 05:01 AM PST

PENERAJU global dalam inovasi dan reka bentuk mudah alih, HTC baru-baru ini mengumumkan telefon pintar bersaiz super HTC One Max dengan reka bentuk, fungsi dan prestasi yang memberikan pengalaman berlainan kepada peminat telefon bimbit.

Antara ciri terkini adalah Imbasan Cap Jari selain HTC BlinkFeed™, HTC Zoe™ dan HTC BoomSound™ yang digabungkan dengan HTC Sense 5.5 yang baru bagi memberikan pengalaman terbaik pada skrin lebih besar.

Ketua Pegawai Eksekutif HTC Corporation, Peter Chou berkata, tambahan kepada HTC One Max bermakna pengguna kini mempunyai telefon HTC One yang sesuai untuk semua.

Sebelum ini siri HTC One telah dibina di atas kualiti dan inovasi permainan dan HTC One Max tidak terkecuali.

Peningkatan taraf HTC Sense 5.5 memberikan pengalaman mudah alih paling menakjubkan manakala HTC One Max memberikan kuasa dan saiz bagi membolehkan pengguna melakukan apa saja tanpa kompromi.

Besar berkuasa

Paparan skrin 5.9 inci dengan paparan HD penuh 1080p, HTC One Max amat sempurna bagi pengguna menonton gambar, video dan filem di mana-mana sahaja.

Prestasi yang lancar dan cekap daripada pemprosesan quad-core Qualcomm ® Snapdragon™ 600 dan quad -core CPU 1.7 GHz amat mengagumkan bagi menghasilkan video ultra terang dan bunyi yang jelas.

Sama ada anda menonton video dalam HD penuh menakjubkan, bermain permainan atau menyemak apa yang ada dalam talian, HTC One Max menghasilkan bunyi yang menakjubkan, gambar yang jelas dan boleh bekerja apabila diperlukan.

Memori 16GB atau 32GB memori dalaman boleh ditambah dengan slot kad microSD™, serta simpanan tambahan dalam talian Google Drive sehingga 50GB percuma yang ditawarkan secara eksklusif kepada pemilik HTC Max.

Kemudahan hujung jari

Rata-rata orang memeriksa telefon beberapa kali sehari, jadi HTC One Max mengalu-alukan era baru kemudahan dan fungsi terbina dalam pengimbas cap jari.

Terletak di belakang peranti, pengimbas cap jari membolehkan pengguna mengunci atau membuka kunci skrin dan dengan cepat melancarkan sehingga tiga aplikasi kegemaran dengan meletakkan jari pada setiap aplikasi.

l Lebih kandungan

HTC One Max Sense 5.5 dinaik taraf menjadikannya lebih sosial dan peribadi dengan HTC BlinkFeed yang boleh ditapis mengikut kategori topik yang sesuai dan integrasi baru dengan pembekal premium kandungan termasuk Instagram dan Google+.

Dengan ini sehingga 120 artikel boleh dimuat turun untuk bacaan luar talian, menjadikan BlinkFeed lebih baik untuk menyimpan dan kemudian mengakses maklumat di mana dan bila-bila saja.

Imej Terbaik

Ciri teknologi kamera HTC UltraPixel, mod HTC Zoe memaparkan gambar lebih hidup dengan kamera depan 2.1MP.

HTC One Max merakam gambar menakjubkan dan video HD penuh 1080p sama ada anda jurugambar, subjek atau kedua-duanya.

Pengimejan lebih baik diperkenalkan melalui Video Sorotan, yang menggabungkan gambar dan video bagi memudahkan pengguna mencipta sebuah filem mini lengkap dengan lagu dan tema visual pilihan.

l Reka bentuk

Pengguna boleh memilih HTC One Max yang terdapat dalam warna Glasier Silver dan Stealth Black dengan harga RM2,499 di semua pengedar sah.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved