Jumaat, 13 Disember 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Jennifer Lawrence fobia labah-labah

Posted: 13 Dec 2013 10:10 AM PST

JENNIFER LAWRENCE

LOS ANGELES - Aktres Hollywood, Jennifer Lawrence dilaporkan menangis kerana takutkan labah-labah.

Keadaan itu berlaku semasa Lawrence menjalani penggambaran filem The Hunger Games: Catching Fire di sebuah kawasan hutan di Hawaii, baru-baru ini.

"Semua orang memberitahu saya bahawa tiada labah-labah di hutan tersebut, namun jangkaan saya meleset apabila saya ternampak serangga itu pada sebatang pokok.

"Disebabkan terlalu takut, saya mula menangis dan krew-krew penggambaran menenangkan saya," katanya.

Sehubungan itu, Lawrence kini mengakui dirinya fobia labah-labah.

Dalam pada itu, aktres berusia 23 tahun tersebut melahirkan hasrat untuk berehat sebentar daripada dunia lakonan kerana berasa terlalu sibuk sejak kebelakangan ini.

"Saya mungkin ingin berehat seketika, namun itu tidak bermakna saya ingin berhenti berlakon.

"Jadual kerja yang padat membuat saya ingin meluangkan lebih masa bersama keluarga dan menikmati masa cuti yang selesa," ujarnya. - AGENSI

Bipasha lancar koleksi fesyen

Posted: 13 Dec 2013 10:10 AM PST

BIPASHA BASU

MUMBAI - Pelakon jelita, Bipasha Basu merupakan bintang Bollywood wanita pertama yang melancarkan koleksi fesyen dengan jenama sendiri.

Jika sebelum ini dia terkenal dengan perniagaan menjual cakera padat kesihatan, kini Bipasha tampil pula dengan koleksi aksesori hasil rekaannya yang dijual secara atas talian melalui butik trunklabel.com.

Bipasha berkata, aksesori yang terdapat dalam butik tersebut termasuklah tali pinggang, barangan kemas, kasut dan beg tangan yang hanya boleh dibeli secara dalam talian.

Dalam pada itu, Bipasha yang juga model memberitahu tujuannya memulakan perniagaan secara dalam talian adalah bagi memberikan kemudahan dan keselesaan kepada pelanggan yang meminati dunia fesyen.

Katanya, semua aksesori yang dilancarkan itu sangat menarik dan sesuai digayakan oleh sesiapa sahaja.

Tambahnya lagi, perniagaan secara atas talian juga boleh mendekatkan hubungannya dengan para peminat. - AGENSI

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved