Ahad, 18 Mei 2014

Utusan Online - Megabait


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Megabait


Telefon pintar generasi baru HTC

Posted: 18 May 2014 08:12 AM PDT

Oleh KHAIRUNNISA SULAIMAN
nisa.sulaiman@utusan.com.my

PENERAJU global dalam inovasi dan reka bentuk telefon mudah alih HTC melancarkan telefon pintar terbarunya HTC Desire 610. Telefon pintar ini dilengkapi dengan hub hiburan kompak bagi memberikan pengalaman audio dan visual mudah alih yang menakjubkan termasuk skrin 4.7 inci, HTC BlinkFeed dan sistem bunyi HTC terbaik, HTC BoomSound.

Presiden HTC Asia Selatan, Jack Yang berkata, apabila pihaknya mengembangkan portfolio produk, mereka teruja dengan kecanggihan dan kualiti yang ada pada HTC Desire 610.

"Produk ini menandakan permulaan siri telefon pintar HTC terbaik yang mampu dimiliki pelanggan. Dengan reka bentuk yang cantik dan spesifikasi tinggi, kami mahu memikat dan menarik pelanggan dengan HTC Desire 610 yang terbaru," katanya dalam satu kenyataan.

HTC Desire 601 dijana oleh pemprosesan quad core dan sambungan 4G LTE yang membolehkan pelanggan yang sentiasa berada di luar menonton video, berita pada masa sebenar dan cerita serta gosip terkini melalui HTC BlinkFeed.

Pengalaman semua multimedia lengkap dengan keupayaan mengedit gambar tambahan dan video automatik, membolehkan pengguna berkongsi dan menunjukkan gambar dan video dalam kualiti yang menakjubkan.

HTC Desire 610 boleh didapati dengan warna Vanilla White dan Glossy Blue dengan harga runcit RM999 di seluruh negara pada akhir Mei ini di semua pengedar HTC yang sah.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved