Isnin, 12 Mei 2014

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Liyana Jasmay selamat melahirkan anak perempuan

Posted: 12 May 2014 07:52 AM PDT

Oleh IFQDAR RAHMAN

KUALA LUMPUR 12 Mei - Pelakon dan penyanyi Liyana Jasmay, 25, selamat melahirkan seorang bayi perempuan seberat 2.9 kilogram, tepat pukul 7.40 malam ini di Hospital Prince Court, di sini hari ini.

Ibu kepada artis berkenaan, Datin Habsah Simpon ketika dihubungi Utusan Malaysia berkata, kedua-dua ibu dan bayinya berada dalam keadaan selamat dan stabil.

"Liyana dimasukkan ke wad semalam selepas mengadu sakit mahu bersalin. Suaminya berada di sisinya sehinggalah dia melahirkan anaknya secara normal.

"Alhamdulillah, semuanya dipermudahkan oleh-Nya walaupun terlewat sehari dari tarikh yang dijangka. Amat bersyukur atas kurniaan ini," ujarnya.

Liyana dan suaminya, Fathuddin Mazlan, 29, bergelar suami isteri selepas bernikah pada 2 Februari tahun lalu. - UTUSAN ONLINE

Angelina Jolie rancang kurang berlakon

Posted: 12 May 2014 01:49 AM PDT

ANGELINA Jolie dan Elle Fanning pelakon dalam filem 'Maleficent' ketika muncul di majlis previu filem di London, baru-baru ini. - GAMBAR FACEBOOK ANGELINA JOLIE

LONDON 12 Mei - Pelakon terkenal Angelina Jolie yang bakal muncul sebagai wanita sihir yang menakutkan melalui filem terbaharunya 'Maleficent' menyatakan beliau sedia untuk mengurangkan aktiviti lakonan di masa depan tetapi hanya memberi fokus kepada kerja-kerja di sebalik tabir.

"Saya mempunyai kerjaya yang indah dan saya gembira untuk mendapat peluang-peluang untuk bercerita dan bekerja selama yang saya mampu.

"Tetapi saya akan lebih selektif dan ingin memberi tumpuan lebih kepada kerja-kerja menulis dan mengarah; dan selain itu, saya juga ingin memberi tumpuan lebih kepada kerja saya dengan Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB) dan PSVI (Inisiatif Mencegah Keganasan seksual)," katanya di sini, baru-baru ini. - AGENSI

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved