Isnin, 7 April 2014

Utusan Online - Jenayah


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Jenayah


Dua nahas ragut dua nyawa di ibu negara

Posted: 07 Apr 2014 10:35 PM PDT

Oleh ILAH HAFIZ AZIZ

KUALA LUMPUR 8 Mac - Dua orang maut dalam dua kemalangan berbeza akibat terbabas di Jalan Lingkaran Tengah 2 (JLT2) dan Jalan Mahameru di sini, awal pagi ini.

Kemalangan pertama berlaku pada pukul 3.10 pagi dan kedua pada pukul 4.40 pagi. - UTUSAN ONLINE

Warga asing ditemui mati

Posted: 07 Apr 2014 12:28 PM PDT

BUKIT MERTAJAM 7 April - Seorang lelaki dipercayai warga asing ditemukan mati dengan kesan kelaran di bahagian leher dan tikaman di perut berhampiran kawasan tanah perkuburan Islam, di Jalan Permatang Nibong, di sini malam tadi.

Mayat lelaki yang lengkap berpakaian dan tanpa dokumen pengenalan diri itu, ditemuikan orang awam yang melalui kawasan berkenaan, kira-kira pukul 8 malam.

Jurucakap polis berkata, polis yang bergegas ke tempat kejadian untuk menyiasat percaya mangsa dibunuh di tempat lain sebelum mayatnya dicampakkan di situ.

"Setakat ini, polis percaya mangsa yang turut mempunyai tatu di bahagian dada, adalah warga asing kerana tiada suntikan BCG di lengan," katanya di sini hari ini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang, Senior Asisten Komisioner Mazlan Kesah ketika dihubungi hari ini berkata, pihaknya menyiasat kes berkenaan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved