Khamis, 24 April 2014

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Lupita N'yong'o dinamakan Orang Paling Cantik

Posted: 24 Apr 2014 11:50 AM PDT

LOS ANGELES 24 April - Aktres Lupita N'yong'o dinamakan sebagai Orang Paling Cantik oleh majalah People, semalam.

Pelakon berusia 31 tahun itu, mengakui sangat teruja dengan penghargaan itu dan berharap penampilannya di muka depan majalah berkenaan akan memberi inspirasi kepada wanita berkulit hitam untuk tampil lebih berkeyakinan.

Saya sangat teruja dengan penghargaan (itu) dan berasa gembira mewakili semua wanita," ujarnya.

Pelakon kelahiran Mexico dan dibesarkan di Kenya itu menganggap wanita cantik hanya dapat dilihat menerusi televisyen dan tidak kelihatan seperti dirinya.

N'Yong'0 mendakwa ibunya, Dorothy sering memberitahu dia seorang yang cantik sejak daripada kecil lagi dan dia akhirnya mempercayai kata-kata tersebut.

Tahun lalu, aktres Gwyneth Paltrow dinamakan Orang Paling Cantik oleh majalah itu.

Josh Hartnett kesal bercinta dengan aktres

Posted: 24 Apr 2014 11:50 AM PDT

LOS ANGELES 24 April - Aktor Josh Hartnett mendakwa hubungannya dengan beberapa aktres yang pernah berganding dengannya memberi kesan buruk terhadap mutu lakonannya, serta menyebabkan dia mempunyai ramai musuh di Hollywood.

Dalam satu temubual bersama majalah Elle, Hartnett berkata, dia tidak menggalakkan aktor baharu menjalin hubungan dengan aktres yang digandingkan dengan mereka, kerana tindakan itu boleh menyebabkan ramai orang dalam industri hiburan tidak menyukai mereka.

"Apabila anda bekerja dengan seseorang setiap hari, anda akan mula mempunyai perasaan tentang mereka, namun hal itu tidak selalunya mendatangkan kesan baik," katanya.

Hartnett dikatakan pernah menjalin hubungan dengan beberapa aktres termasuk Scarlett Johansson, Amanda Seyfried, Kirsten Dunst, Sienna Miller, Rihanna dan Penelope Cruz.

Aktor kacak berusia 35 tahun itu turut mendedahkan bahawa beberapa aktres yang pernah menjalin hubungannya mempunyai masalah cemburu yang teruk.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved