Ahad, 16 Februari 2014

Utusan Online - Jenayah


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Jenayah


Budak perempuan 2 tahun rentung dalam kebakaran

Posted: 16 Feb 2014 10:41 PM PST

BUKIT MERTAJAM 17 Feb. - Seorang kanak-kanak perempuan rentung dalam kebakaran sebuah rumah di Jalan Rozhan, Cheruk Tok Kun di sini hari ini.

Mayat Nurul Adryana Lateesya Mohammad Asyri, 2, ditemui di sebuah bilik di tingkat bawah rumah papan dua tingkat itu.

Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Pulau Pinang, Azmi Tamat berkata, kebakaran pada pukul 11 pagi itu menyebabkan rumah yang didiami keluarga kanak-kanak berkenaan musnah sepenuhnya.

"Nenek dan abang mangsa yang ketika kejadian turut berada dalam rumah itu sempat menyelamatkan diri," katanya kepada pemberita di tempat kejadian di sini.

Beliau berkata tiga jentera dengan 25 anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat Perai, Bukit Mertajam dan Perda serta dibantu bomba sukarela mengambil masa kira-kira 20 minit untuk memadamkan kebakaran.

Punca kejadian dan jumlah kerugian masih dalam siasatan. - BERNAMA

Penolong Pegawai Daerah Kuala Terengganu ditemui mati lemas

Posted: 16 Feb 2014 09:52 PM PST

KUALA TERENGGANU 17 Feb. - Tanya tanya mengenai kehilangan Penolong Pegawai Daerah Kuala Terengganu, Wan Hariff Rafany Wan Muda terjawab apabila mayatnya ditemui di Sungai Berang dekat Tajin, Hulu Terengganu, kira-kira 11.45 pagi ini.

Wan Hariff Rafany, 35, yang berasal dari Besut dan bertugas di Bahagian Pengambilan Balik Tanah lebih dua tahun lalu dilapor keluar bersendirian dari kediaman di kuarters kerajaan di Kuala Ibai di sini selepas Subuh kelmarin.

Difahamkan, isteri mangsa yang bimbang setelah mangsa tidak pulang sehingga lewat petang hari yang sama dan gagal dihubungi telah membuat laporan polis sebelum gerakan mencari dijalankan. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved