Selasa, 28 Januari 2014

Utusan Online - Jenayah


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Jenayah


Lelaki maut dalam nahas ngeri

Posted: 28 Jan 2014 08:28 PM PST

IPOH 29 Jan. - Seorang lelaki menemui ajal dalam keadaan mengerikan selepas motosikal ditunggangnya dirempuh dan digilis sebuah kenderaan dalam kejadian langgar lari di Kilometer 274.2 Lebuh Raya Utara-Selatan di sini awal pagi ini.

Dalam kejadian pukul 2.15 pagi itu, mangsa, Ahmad Mahmud, 24, yang berasal dari Serdang, Kedah dipercayai dilanggar dari belakang sebelum diseret sehingga kira-kira 43 meter dari lokasi kejadian.

Ketua Bahagian Ketenteraman Awam dan Trafik Daerah, Deputi Supritendan Wan Sharudddin Wan Omar berkata, mangsa yang dalam perjalanan ke tempat kerja di Proton City di Tanjung Malim meninggal dunia di tempat kejadian. - UTUSAN ONLINE

Pasukan Petugas Khas Bukit Aman dibubarkan

Posted: 28 Jan 2014 05:33 PM PST

KUALA LUMPUR 29 Jan. - Pasukan Petugas Khas (Operasi/Anti Pengganas) Bukit Aman akan dibubarkan berkuat kuasa 1 Februari ini dan tugas-tugasnya akan diletakkan di bawah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial dan Cawangan Khas.

Perkara itu diumumkan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar dalam majlis penyerahan tugas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial di Bukit Aman hari ini. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved