Sabtu, 16 November 2013

Utusan Online - Feminin


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Feminin


Ayue suka sukan lasak!

Posted: 15 Nov 2013 10:11 AM PST

PENDEKATAN santai dan menghiburkan yang digunakan blogger terkenal Hanis Zalikha dalam penulisannya, membuatkan Norhamidah Rejaluddin atau lebih mesra dengan panggilan Ayue, 27, tidak jemu mengunjungi laman blog gadis itu.

Selepas setahun, barulah Ayue mengambil langkah pertama untuk mendirikan blog Cherita AyueJean setelah mendapat inspirasi daripada blog-blog yang dibacanya saban hari.

Seperti blogger baharu lain, dia juga berhadapan cabaran mencari identiti dan kelainan serta keunikan yang mahu diketengahkan dalam blog yang dibina pada peringkat awal.

Apabila berjaya melepasi cabaran tersebut, katanya, penyertaan dalam dunia blog menjadi lebih mudah terutama dengan adanya bantuan daripada komuniti blogger tempatan.

Nak tahu lebih lanjut, jom ikuti temu bual .com bersama Ayue yang diadakan di Menara Berkembar Petronas, KLCC baru-baru ini.

Sebelum itu, jangan lupa untuk melayari http://ayuejean.blogspot.com dan jadilah salah seorang pengikut blog anak jati Kuala Lumpur ini. - LYNN/SAFIYANA SALIM & KOLEKSI PERIBADI AYUE

Serum anti penuaan

Posted: 15 Nov 2013 10:11 AM PST

SENTIASA komited dalam memberikan perlindungan kulit terbaik menentang tanda penuaan akibat persekitaran, Elizabeth Arden dengan bangganya memperkenalkan Prevage Anti-aging Intensive Repair Eye Serum.

Perawatan anti penuaan mata tersebut membantu untuk memutar kembali petanda penuaan kulit. Produk ini berkesan menyelesaikan masalah penampilan garis dan lipatan yang memberi kesan pada bahagian mata.

Mata kelihatan lebih menawan dengan penampilan dramatik dan cantik.

Ahli sains telah membuktikan bahawa pendedahan kepada asap, pencemaran dan rengsa lain boleh mempercepatkan penuaan kulit dua kali ganda lebih cepat.

Ancaman persekitaran seperti ini menghasilkan radikal bebas yang menyebabkan keradangan kulit pada tahap selular.

Kesan daripada ancaman itu adalah penambahan kedutan dan bintik serta penurunan kolagen dan elastin.

Prevage Anti-aging Intensive Repair Eye Serum Baru ini menggabungkan teknologi eksklusif daripada Elizabeth Arden, selain memiliki ciri-ciri antioksida yang paling berkuasa. Dengan adunan AFC (nacetyl-sfarnsylcysteine) dan thiotaine, formula lembut dan ringan daripada produk ini turut membantu merawat tanda penuaan pada bahagian mata, terutamanya garis dalam di bahagian atas mata.

Ia turut memperbaiki penampilan bayangan gelap, kedutan, dan pengenduran dan lipatan kelopak mata.

Hadir di dalam bekas silinder perak yang berkonsepkan pam kedap udara, serum ini boleh diperoleh pada harga RM525.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved