Sabtu, 9 November 2013

Utusan Online - Feminin


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Feminin


Ilham tulen Arca Creation

Posted: 08 Nov 2013 10:14 AM PST

KAFTAN pendek bersulam mewah menjadi pilihan ramai.

SAINGAN yang sengit dalam perniagaan fesyen membuatkan seseorang pereka atau pengusaha butik perlu sentiasa kreatif demi melahirkan sesuatu rekaan. Walaupun terdapat pereka yang gemar meniru rekaan pereka lain, namun tindakan itu tidak akan bertahan lama kerana lambat-laun orang ramai akan mengetahuinya juga.

Justeru, rekaan yang tulen dan lahir daripada ilham sendiri memberikan kepuasan dalam sesuatu rekaan. Dari situ, seseorang pereka akan dapat menilai rekaan bagaimana yang disukai pelanggan.

Inilah yang menjadi pegangan pada rekaan yang terdapat di Arca Creation. Sentiasa memikirkan rekaan yang menjadi pilihan ramai, Arca Creation lebih banyak menambahkan renda dan sulaman kerawang pada rekaannya.

Setiap fesyenseperti blaus, baju kurung moden dan kaftan akan direka sendiri dan kemudian dipadankan dengan warna fabrik serta renda dengan tambahan jahitan manik.

Bersama-sama menyumbangkan idea dengan tukang jahit, rekaan yang memberikan kepuasan hati kepada kedua-duanya akan dilaksanakan.

Setiap rekaan akan dibuat dalam enam pilihan warna-warna menarik yang menjadi trend pada masa kini.

Menggunakan fabrik bermutu tinggi, cantik dan selesa seperti syifon cerutti, renda dan songket, Arca Creation sentiasa menukarkan rekaan yang ada kepada rekaan baharu setiap dua minggu sekali.

Kaftan pendek bersulam mewah menjadi pilihan ramai bukan sahaja dalam kalangan pelanggan Melayu, malah daripada bangsa Cina juga. Kaftan ini boleh dipadankan sama ada dengan kain, skirt atau seluar.

Begitu juga dengan baju kurung moden yang kebanyakannya ditambah dengan jahitan renda dan jahitan manik yang menjadikan baju tampak mahal dan bergaya.

Wangian Avon penuh keriangan

Posted: 08 Nov 2013 10:14 AM PST

ONLY Imagine Eau de Parfum, wangian terbaru daripada jenama Avon.

RASAI keterujaan saat tidak terduga dengan Only Imagine, wangian terbaru daripada Avon yang penuh keriangan. Haruman itu nyata merangsang imaginasi dan menginspirasi diri untuk menyelami saat-saat terindah dalam hidup.

Saat wanita sejati melalui perjalanan hidup yang penuh mengujakan, kesegaran flora daripada wangian ini menemani setiap langkah dalam menjadikan segala impian mampu menjadi kenyataan.

Nikmati saat-saat mengujakan dengan sentuhan kemilau epal hijau berulit kemewahan putik violet dan kasturi lembut itu.

Only Imagine Eau de Parfum didatangkan dalam botol elegan berona ungu ombre dan ungu ceria yang melambangkan pelbagai sisi seorang wanita, feminin serta riang, namun kuat, tabah serta yakin dengan nilai dirinya.

Only Imagine mula berada di pasaran pada 1 November lalu di semua wakil dan Butik Kecantikan Avon seluruh negara.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved