Sabtu, 19 Oktober 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Nora Danish tidak nilai orang melalui kisah silam

Posted: 19 Oct 2013 01:16 AM PDT

KUALA LUMPUR 19 Okt. - Pelakon, Nora Danish yang kini mengakui berhubungan rapat dengan anak seorang ahli politik iaitu Muhammad Nedim Mohamed Nazri Aziz tidak mahu menilai mana-mana individu melalui sejarah mereka.

Umum tahu Nedim mempunyai gelaran `bad-boy` namun menurut Nora, itu merupakan pandangan daripada masyarakat yang tidak mengenali dirinya secara peribadi.

Label yang diberikan kepadanya itu tidak mempunyai kaitan dengan saya dan saya juga tidak suka untuk menilai seseorang individu itu melalui sejarah silam mereka.

Setiap daripada kita mempunyai kisah dan cabaran tersendiri dalam hidup, bagi saya apa yang lebih penting adalah siapa dirinya sekarang, bukan sejarah mereka," katanya kepada Utusan Online.

Sungguhpun tidak mengatakan bahawa dia dan Nedim merupakan pasangan kekasih, namun Nora mengakui bahawa mereka berdua sememangnya mempunyai hubungan akrab.

Buat waktu ini masing-masing selesa dengan kehidupan dilalui dan secara terus terang, antara kami langsung tiada perbincangan tentang percintaan apatah lagi perkahwinan," tambah Nora yang bakal terlibat dengan teater Bahayanya Wanita penghujung tahun ini. - UTUSAN ONLINE

Tidak nilai orang melalui kisah silam

Posted: 19 Oct 2013 12:40 AM PDT

Oleh MOHD. KHAIRUL MOHD. ALI

KUALA LUMPUR 19 Okt. - Pelakon, Nora Danish yang kini mengakui berhubungan rapat dengan anak seorang ahli politik, Muhammad Nedim Mohamed Nazri tidak menilai mana-mana individu melalui sejarah mereka.

Umum tahu Nedim mempunyai gelaran 'bad boy' namun menurut Nora, itu merupakan pandangan daripada masyarakat yang tidak mengenali dirinya secara peribadi.

"Label yang diberi kepadanya itu tidak mempunyai kaitan dengan saya dan saya juga tidak suka untuk menilai seseorang individu itu melalui sejarah silam mereka.

"Setiap daripada kita mempunyai kisah dan cabaran tersendiri dalam hidup, bagi saya apa yang lebih penting adalah siapa dirinya sekarang, bukan sejarah mereka," katanya kepada Utusan Online.

Sungguhpun tidak mengakui dia dan Nedim pasangan kekasih, namun Nora mengakui mereka berdua mempunyai hubungan akrab.

"Buat waktu ini masing-masing selesa dengan kehidupan dilalui dan secara terus terang, antara kami langsung tiada perbincangan tentang percintaan apatah lagi perkahwinan," tambah Nora yang bakal terlibat dengan teater Bahayanya Wanita penghujung tahun ini. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved