Jumaat, 18 Oktober 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Kangna Ranaut tidak mahu mengalah

Posted: 18 Oct 2013 11:08 AM PDT

Kangna Ranaut

MUMBAI - Aktres Bollywood Kangna Ranaut mendedahkan, dia pernah beberapa kali berputus asa untuk terus bertahan dalam industri lakonan berikutan pelbagai cabaran yang terpaksa dihadapinya.

Aktres filem Krrish 3 itu berkata, bagaimanapun dia terus mencuba dan tidak mengalah.

Saya akui, saya pernah bosan berlakon. Ketika itu, saya merasakan bidang ini tidak sesuai dengan saya.

Namun, saya cepat sedar dan sejak itu tidak mahu menoleh ke belakang lagi," katanya dalam satu rancangan temu bual The Front Row bersama pengkritik filem, Anupama Chopra.

Ranaut dalam pada itu berkata, dia kini berada pada tahap terbaik kariernya memandangkan sedang menunggu enam buah filem lakonannya ditayangkan.

Jelasnya, dia berterima kasih kepada para pengarah yang menawarkan watak berbeza dan mempercayai bakat lakonannya.

Apabila saya mengimbas kembali susah payah yang pernah saya lalui, saya tahu kini saya berjaya mencapai sesuatu. Saya sangat gembira," katanya. - AGENSI

Kat Torres mengaku kekasih Leonardo DiCaprio

Posted: 18 Oct 2013 11:08 AM PDT

LOS ANGELES - Seorang model jelita dari Brazil, Kat Torres mengakui dia sedang bercinta dengan aktor Leonardo DiCaprio.

Torres berkata, dia dan DiCaprio bersepakat untuk merahsiakan percintaan mereka daripada pengetahuan media.

Malah, pasangan itu akan berpura-pura saling tidak mengenali antara satu sama lain jika ada pihak menyedari kehadiran mereka.

"Saya rasa saya perlu memberitahu semua pihak bahawa saya dan DiCaprio sedang bercinta.

"Walaupun kami sudah berjanji untuk merahsiakan percintaan ini, namun lambat-laun hal percintaan kami akan terbongkar juga," katanya.

Torres menyatakan bahawa dia mula jatuh cinta dengan DiCaprio ketika menghadiri Festival Filem Cannes, baru-baru ini.

"DiCaprio merupakan lelaki yang luar biasa dan kami serasi bersama.

"Namun, hubungan kami mula dihidu media apabila gambar kami tersebar dalam majalah," ujarnya.

Pihak pengurusan DiCaprio, bagaimanapun menafikan dakwaan Torres dan menegaskan bahawa aktor berusia 38 tahun itu masih solo. - AGENSI

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved