Selasa, 23 April 2013

Utusan Online - Feminin


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Feminin


Inovasi antipenuaan

Posted: 23 Apr 2013 02:00 AM PDT

Ziana Zin menunjukkan rangkaian produk Safi Rania Diamond.

Wanita moden yang hebat di lapangan kerjaya, mengutamakan keharmonian keluarga dan punya ruang memanjakan diri untuk tampil menawan pada setiap lingkungan usia.

Ciri ini ada pada penyanyi terkena tanah air, Ziana Zain sehingga melayakkan beliau dilamar sebagai duta Safi Rania Diamond, produk penjagaan mengkhusus pada wanita matang.

"Pada usia 40-an, saya memang memerlukan produk yang sesuai dengan kulit dan usia serta mampu merawat struktur dalaman kulit wajah.

"Rumusan Nano Diamond DNA Technology yang bertindak pada peringkat sel menghasilkan dua kali ganda kolagen dan elastin membuatkan saya tertarik pada produk ini," jelas Ziana pada majlis pengenalan produk dan duta Safi Rania Diamod di Subang Jaya, Selangor baru-baru ini.

Malah menurut Ziana, produk tersebut kini 'teman sejatinya' kerana lima rangkaian produk ini memang akan dibawa ke mana-mana sahaja.

Katanya, perubahan pada kulit wajah jelas terasa setelah dia menggunakan Booster peremajaan Sel Safi Rania Diamond.

"Formula Diamond DNA Technology dan Renewal Peptide-3, Tri - Amino Peptide serta Ultra Hyaluronic Acid mempunyai dwi kuasa membangunkan metabolisma sel untuk mempercepatkan pemulihan sel, menentang kedutan, menegangkan kulit kendur dan mengurangkan tompok usia," kata Ziana berkongsi tentang produk pilihan beliau.

Sementara itu, pengurus kumpulan produk Safi, Mahsuri Sulaiman berkata, Safi Rania Diamond melengkapkan kembara cantik setiap wanita.

Tersedia khusus untuk wanita 40-an, formula Nano Diamond DNA technology bukan sahaja mengurangkan kedutan dan garisan halus pada wajah malah merawat, merangsang, mengaktif dan menjana pembentukan sel kolagen dan elastin kulit pada kadar dua kali ganda bermula dengan olesan yang pertama.

Safi Rania Diamond adalah rangkaian produk anti penuaan kedua Safi selepas rangkaian produk anti penuaan Safi Rania Gold dengan rumusan Nano Emas 24k.

"Diharap pilihan produk premium ini memperkayakan lagi rejim kecantikan antipenuaan wanita di negara ini," katanya.

Rangkaian premium itu dilengkapkan dengan lima produk teras dengan fungsi khusus untuk mengembalikan pesona keremajaan kulit.

Rangkaian produk tersebut ialah Skrub Krim Mikrodermabrasion Safi Rania Diamond, Booster Peremajaan Sel Safi Rania Diamond, Serum Rawatan Intensif Safi Rania Diamond, Krim Antipenuaan SPF27PA Safi Rania Diamond serta Krim Regenerasi Sel Safi Rania Diamond.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved