Jumaat, 2 Mei 2014

Utusan Online - Pendidikan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Pendidikan


Larian amal SM Persendirian Pei Chun berjaya kutip RM160,000

Posted: 02 May 2014 11:27 AM PDT

PONTIAN 2 Mei - Kira-kira 2,000 peserta mengambil bahagian dalam larian amal anjuran Sekolah Menengah (SM) Persendirian Pei Chun sempena sambutan ulang penubuhan ke-92 tahun, di sini semalam.

Pengerusi penganjur larian amal, Lim Cheng Hock berkata, program itu bertujuan mengutip sumbangan bagi membiayai aktiviti kelab dan persatuan sekolah yang memerlukan kos sebanyak RM150,000.

Katanya, terdapat 30 kelab dan persatuan yang disertai pelajar yang memerlukan perbelanjaan apabila menyertai program sama ada di dalam ataupun luar daerah.

Kami sangat gembira dan terharu dengan sambutan yang diterima termasuk daripada bekas pelajar serta orang perseorangan yang memberikan sumbangan bagi sama-sama membantu pendidikan para pelajar sekolah ini.

Kehadiran ramai peserta pada cuti umum ini memberikan kami semangat untuk terus meningkatkan kegiatan kokurikulum pelajar.

Sebanyak RM160,000 berjaya dikutip dan kami menghargai sokongan semua pihak yang menjayakan program ini," katanya ketika ditemui.

Majlis perasmian serta pelepasan peserta disempurnakan oleh Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian Pontian merangkap Pengerusi Biro Latihan UMNO, Zamrud Misdi.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved