Sabtu, 28 Disember 2013

Utusan Online - Feminin


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Feminin


Satin sutera pelengkap gaya urban dan elegan

Posted: 28 Dec 2013 04:44 AM PST

PENAMPILAN satin sutera dalam pemakaian memberi gaya urban tetapi masih mampu mengekalkan imej hijab yang sopan.

MENGETENGAHKAN gaya wanita urban yang elegan serta sesuai digayakan di mana sahaja, kini selendang satin sutera kian mendapat tempat dalam kalangan mereka yang berhijab.

Jika dahulu ia sering dijadikan skaf atau diikat pada leher, kain satin sutera telah mula mengorak langkah dalam memberikan kepelbagaian kepada rekaan dan gaya si pemakai.

Ruangan Trend minggu ini menampilkan beberapa koleksi dari jenama Fleur Malaysia yang bercirikan nilai-nilai ringkas serta elegen dan mewah dari segi tekstur dan juga pemilihan rona.

Kompilasi yang ditampilkan ini merangkumi padanan dua ton warna yang berbeza pada setiap helaian selendang bagi menampakkan kelainan dan gaya anggun pada si pemakai.

Tidak lagi hanya dengan corak flora ataupun gaya geometri sahaja mahupun dengan satu padanan warna yang agak old school kini nafas baharu yang diberikan mampu memberikan keyakinan kepada si pemakai.

Ia bukan sahaja cantik apabila dipadankan dengan baju kurung moden atau dres formal bahkan juga memberi keselesaan ketika digayakan di jalanan seperti bersantai bersama rakan-rakan.

Cukup hanya dengan berseluar jeans dan berkemeja putih, lilitan selendang satin mampu memberikan kelainan kepada gaya si pemakai.

Mari kita lihat koleksi yang diilhamkan oleh Fleur Malaysia untuk gaya gadis moden yang ingin tampil elegan dan urban tidak kira dalam apa jua majlis disertai.

- AMIRUL/FLEUR MALAYSIA

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved