Isnin, 25 November 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Sah Rozita Che Wan-Zain Saidin bernikah 11 Disember

Posted: 24 Nov 2013 11:44 PM PST

Oleh AIDA RIZMARIZA KAMARUDDIN

PASANGAN selebriti, Rozita Che Wan dan Zain Saidin bakal disatukan sebagai suami isteri pada 11 Disember ini. - UTUSAN

SHAH ALAM 25 Nov. - Berita yang pernah disiarkan dalam Utusan Online mengenai tarikh pernikahan pelakon Rozita Che Wan dan pasangannya Zain Saidin yang mengambil tarikh 11 Disember 2013 atau 11.12.13 sebelum ini adalah benar dan tepat.

Pasangan itu mengesahkan mereka bakal disatukan pada tarikh berkenaan bertempat di Gazebo Setia, City Convention Centre, di sini pada pukul 7.30 malam pada tarikh berkenaan.

Dalam sidang akhbar yang sedang berlangsung ketika ini, pasangan tersebut turut mengesahkan bakal mengadakan majlis persandingan pada 13 Disember di lokasi yang sama.

Majlis pernikahan kedua-dua selebriti yang bakal dianggap Weeding Of The Year ini turut disiarkan secara langsung di saluran Astro Ria. - UTUSAN ONLINE

Rais Yatim dibayar RM100,000 nyanyi sebuah lagu

Posted: 24 Nov 2013 06:21 PM PST

Oleh ABD. AZIZ ITAR

KUALA LUMPUR 25 Nov. - Penaung Persatuan Karyawan Malaysia, Tan Sri Dr. Rais Yatim dibayar RM100,000 kerana menyanyikan sebuah lagu berjudul "When I Fall In Love" dalam Majlis Malam Amal Warisan Seni Karyawan di Hotel Istana di sini malam tadi.

Menurut Presiden Karyawan, Datuk Freddie Fernandez, wang hasil tajaan individu daripada sebuah badan koporat yang enggan didedahkan namanya itu adalah bagi mengisi tabung kebajikan persatuan yang dianggotai lebih 1,000 artis tempatan.

"Tan Sri Rais menyanyikan lagu yang pernah dipopularkan oleh Nat King Cole yang mana ini adalah kali pertama beliau menyanyi pada majlis anjuran Karyawan. Selain itu isteri beliau, Puan Sri Masnah Rais pula menyanyikan sebuah lagu bertajuk "Ubek Kan Denai".

"Lagu persembahan isteri beliau juga dibayar RM70,000 yang kemudian dimasukkan ke dalam tabung kebajikan Karyawan. Keseluruhannya majlis makan malam amal ini berjaya mengutip dana sebanyak RM350,000," katanya.

Pada majlis itu, seramai 22 artis yang kurang bernasib baik seperti Julie Dahlan, Yazid Search, Samsuddin Lamin, Kamal Pendek, Zaiton Sameon, Lai Meng, Pak Limra, Mimi Loma dan MY Samsudin menerima bantuan sehingga RM5,000 setiap seorang. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved