Sabtu, 23 November 2013

Utusan Online - Feminin


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Feminin


Ringkas tapi ada stail!

Posted: 22 Nov 2013 11:24 AM PST

PENGGUNAAN selendang kian mendapat permintaan terutama daripada golongan muda yang gemarkan rekaan serta cetakan motif terkini.

Butik Atika Exclusive, antara pengeluar selendang yang sentiasa menghasilkan koleksi mengikut trend dan pada masa sama mengutamakan pemilihan fabrik demi keselesaan kepada pengguna.

Penggunaan fabrik lycra dalam kebanyakan koleksinya juga memberi kelebihan kepada pengguna kerana selendang tersebut tidak perlu digosok disebabkan kurang berkedut. - LYNN/SHAHRIL AZMAN ZAIN

Menghapus tanda stres, kelesuan

Posted: 22 Nov 2013 11:24 AM PST

KAJIAN saintifik menunjukkan bahawa saat menginjak pertengahan usia 20-an, wanita akan mula melihat impak negatif pada protein utama kulit yang boleh mempercepatkan penuaan.

Sejenis protein pelbagai-fungsi, SP1 cukup penting untuk memastikan jaringan matriks protein kulit kekal terjalin, dan membantu penghantaran nutrisi kulit dengan sempurna. Kehilangan SP1 boleh menyebabkan kerosakan pada kulit, seterusnya membentuk kedutan.

Anew Vitale daripada Avon, dengan Kompleks ProEnergy menyasarkan masalah-masalah ini dengan membantu menghindari impak negatif termasuk impak kulit lesu akibat kekurangan rehat dan garis halus, agar anda tampil segar.

Pengurus Kanan Jagaan Kulit di Pusat Kajian dan Penyelidikan Avon, Anthony Gonzalez, berkata, gaya hidup sibuk, dengan jadual padat dan pelbagai faktor luaran lain boleh menyebabkan stres yang dirasai mula kelihatan pada kulit, terutamanya di awal usia 30-an.

Anew Vitale direka khas untuk membantu melawan tanda awal penuaan dan menjadikan kulit tampak lebih bertenaga.

Rangkaian Anew Vitale mengandungi pembersih, penyegar (toner), krim siang, krim malam dan serum.

Setiap satu direka dengan formula yang dapat mengembalikan keserian kulit, sekali gus memperlahankan tanda-tanda penuaan.

Sebagai contoh pembersih Anew Vitale Cleanser (RM39.90) merupakan pembersih gel yang tidak mengeringkan kulit dan dirumus bagi menanggalkan solekan, lebihan minyak serta kekotoran di permukaan kulit.

Ia membantu memulus tekstur kulit untuk penampilan yang lebih licin dan lembut, dan membantu mengecapi kulit bersih dan sekata. Kulit tampak lebih bertenaga dan rasa lebih segar.

Manakala penyegar, Anew Vitale Toner (RM45.90) pula, membantu kulit melawan tanda stres dan kelesuan, memberi tenaga pada kulit dan menganjak lembapan kulit sehingga 100 peratus serta-merta.

Ia bertindak dari dalam untuk membantu menguatkan asas kulit, mengurangkan penampilan garis halus, mengecilkan liang roma, menjadikan kulit kurang kusam dan lebih tahan terhadap stres serta kelesuan.

Anew Vitale Day Cream (RM79.90) dan Anew Vitale Night Cream (RM79.90) pula memberi perlindungan lembapan berpanjangan dan meningkatkan hidrasi menjadikan kulit sihat berseri.

Sementara itu, Anew Vitale Serum (RM89.90) pula menyasar garis halus, liang roma besar, tekstur tidak sekata dan kulit penat.

Rangkaian jagaan kulit Anew Vitale akan berada di pasaran bermula 1 Disember ini.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved