Jumaat, 1 November 2013

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Ne-Yo enggan bayar bil

Posted: 01 Nov 2013 11:27 AM PDT

LOS ANGELES 1 Nov. - Penyanyi R&B, Ne-Yo (gambar) dilaporkan meninggalkan sebuah restoran tanpa membayar bil makanan dan minumannya.

Penyanyi yang popular dengan lagu Let Me Love You itu dilaporkan makan bersama pengurusnya, Jayvon Smith dan 10 lagi rakannya di restoran Negril, New York awal bulan ini, tetapi tidak membayar bil makanan sejumlah AS$500 (RM1,591).

Menurut satu sumber kepada New York Daily News, Ne-Yo bersama rakan-rakannya memesan banyak makanan dengan penyanyi itu tidak henti-henti mengarahkan rakannya untuk menambah pesanan.

Namun, ketika sesi makan berakhir, dia dan rakan-rakannya tidak dapat memutuskan siapa yang perlu membayar bil makanan tersebut.

Menurut saksi, ketika pelayan menyerahkan bil kepada Ne-Yo, dia kemudiannya menyerahkan bil itu kepada Smith dan pengurusnya itu pula menyerahkan kepada rakannya yang lain yang lain sehinggalah bil itu kembali kepadanya semula.

Penyanyi berusia 31 tahun itu kemudiannya meninggalkan restoran itu bersama pengurusnya, diikuti rakan-rakannya, menyebabkan pelayan itu terkejut.

Pengurus restoran kemudiannya mengejar mereka sehingga ke luar, tetapi mereka masih enggan membayarnya.

Meskipun seorang daripada mereka berjanji untuk membayarnya esok, tetapi sehingga kini pihak restoran masih belum menerima sebarang bayaran. - AGENSI

West, Kardashian saman pengasas YouTube

Posted: 01 Nov 2013 11:27 AM PDT

LOS ANGELES 1 Nov. - Penyanyi, Kanye West dan tunangnya, Kim Kardashian bertindak memfailkan saman ke atas pengasas laman web perkongsian video, YouTube selepas rakaman West melamar tunangnya itu didedahkan di laman web tersebut.

Saman tersebut yang difailkan semalam mendakwa Chad Hurley melanggar perjanjian rahsia apabila dia memuat naik rakaman majlis lamaran tersebut di laman web baharunya, MixBit.

Rakaman video selama dua setengah minit itu memaparkan West melamar Kardashian di AT&T Park di San Francisco.

Dokumen saman yang difailkan menyatakan West menandatangani kontrak dengan penerbit itu bagi merakam majlis tersebut untuk ditayangkan dalam rancangan realiti televisyen, Keeping Up With the Kardashians.

West dan Kardashian tidak menyatakan jumlah tuntutan saman terhadap Hurley dan syarikatnya, Avos Systems Inc dalam dokumen tersebut.

Mesej dihantar kepada MixBit bagi mendapatkan kenyataan Hurley tidak dibalas. - AP

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved