Selasa, 16 April 2013

Utusan Online - Jenayah


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Jenayah


Suami isteri nyaris maut, batang besi tembusi kereta

Posted: 16 Apr 2013 01:43 PM PDT

Besi penghadang jalan raya yang tercampak apabila dirempuh sebuah treler telah menembusi cermin kereta Nissan Slphy di Lebuh Raya Persekutuan, Kuala Lumpur, semalam.

KUALA LUMPUR 16 April - Sepasang suami isteri nyaris maut selepas sebatang besi penghadang jalan raya tiba-tiba melayang dan menembusi cermin hadapan kereta dinaiki mereka yang berpunca daripada satu kemalangan membabitkan sebuah treler dan sebuah kereta di laluan bertentangan malam tadi.

Kemalangan berdekatan pusat pameran kereta Mercedes-Benz di Lebuh Raya Persekutuan pukul 8.30 malam itu berlaku ketika pasangan yang menaiki kereta Nissan Sylphy tersebut dalam perjalanan pulang ke rumah mereka di Puchong.

Setibanya di lokasi kejadian, sebatang besi penghadang jalan melayang lalu menembusi cermin antara tempat duduk pemandu dan penumpang hadapan kereta itu.

Sebuah lagi kereta Proton Wira yang dipercayai dirempuh treler itu juga remuk namun pemandu dan dua penumpang wanitanya terselamat dan hanya mengalami kecederaan ringan.

Penolong Pengarah Operasi Bomba dan Penyelamat Selangor, Mohamad Sani Harul berkata, pihaknya menerima panggilan berhubung kemalangan itu pada pukul 8.58 malam dan tiba di tempat kejadian pada pukul 9.09 malam.

"Kemalangan itu membabitkan sebuah kereta dirempuh sebuah treler dipandu seorang lelaki yang kemudian merempuh penghadang jalan.

"Namun sebuah kereta lain turut menjadi mangsa selepas besi penghadang jalan itu melayang lalu menembusi kenderaan mereka. Kesemua yang cedera dibawa ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk menerima rawatan," katanya ketika dihubungi di sini.

Polis belum terima laporan kes rakaman video seks

Posted: 16 Apr 2013 12:25 AM PDT

Oleh SITI AIRUNISA ALAUI

KUALA TERENGGANU 16 April - Pihak polis sehingga kini belum menerima sebarang laporan daripada mana-mana individu menafikan terlibat dalam rakaman video seks yang dikaitkan dengan seorang lelaki yang didakwa mirip Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali.

Pengarah Penyelarasan Pilihan Raya Umum Ibu Pejabat Polis Bukit Aman (Kelantan dan Terengganu), Datuk Noor Rashid Ibrahim berkata, bagaimanapun terdapat beberapa laporan berkaitan pengedaran DVD dibuat di beberapa buah negeri termasuk Kelantan.

"Kita memang ada terima laporan berkaitan pengedaran namun tiada sesiapa lagi hadir untuk menafikan beliau yang telibat dalam video seks sehingga kini," katanya kepada pemberita ketika sidang akhbar di Ibu Pejabat Kontinjen Terengganu di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved