Sabtu, 20 April 2013

Utusan Online - Jenayah


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Jenayah


5 maut nahas 2 kereta, 4 motosikal di Shah Alam

Posted: 20 Apr 2013 04:36 PM PDT

SHAH ALAM 21 April - Lima lelaki maut manakala beberapa lagi cedera dalam kemalangan melibatkan dua buah kereta dan empat buah motosikal di Kilometer 10.5, Lebuh Raya Persekutuan menghala ke Klang selepas susur Persiaran Kayangan di sini awal pagi ini.

Menurut jurucakap Polis Trafik Daerah, kemalangan berlaku pukul 3 pagi apabila sebuah kereta jenis Honda City merempuh tiga penunggang motosikal yang berhenti di tepi lebuh raya itu selepas kenderaan mereka mengalami kerosakan.

Katanya, sejurus selepas kemalangan yang meragut nyawa pemandu kereta dan tiga penunggang itu, seorang lagi penunggang motosikal maut selepas merempuh sebuah kereta jenis Proton Wira yang berhenti tidak jauh dari lokasi kemalangan. - UTUSAN

Lelaki mati dipercayai ditikam ketika berjoging di Bukit Gasing

Posted: 20 Apr 2013 09:15 AM PDT

Oleh AZRAI MOHAMMAD

PETALING JAYA 21 April - Seorang lelaki maut dipercayai ditikam ketika berjoging bersama keluarganya di Bukit Gasing di sini petang semalam.

Dalam kejadian kira-kira pukul 5 petang itu, mangsa, Ong Ai Sam, 52, mengalami kecederaan parah di beberapa bahagian badan, dada dan paha.

Menurut jurucakap polis, mangsa telah dikejarkan ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) tetapi disahkan telah meninggal dunia sebelumnya.

"Mangsa mengalami pendarahan yang banyak serta kecederaan di badan, bahu dan paha. Paru-paru mangsa juga didapati bocor.

"Berdasarkan siasatan awal, kita percaya bahawa mangsa telah ditikam dengan senjata tajam," katanya.

Menurut jurucakap itu, Unit Forensik, Unit Jenayah Berat (D9) dan Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya dihantar ke tempat kejadian bagi menjalankan siasatan lanjut.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamad ketika dihubungi mengesahkan kejadian tersebut. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved