Sabtu, 3 Mei 2014

Utusan Online - Megabait


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Megabait


Boombox UE janji audio mantap

Posted: 03 May 2014 06:24 AM PDT

PEMBESAR suara ini setaraf dengan sistem audio di panggung wayang.

ANDA mahukan pembesar suara Bluetooth yang mantap?. Mahu dengar muzik sepuas hati walau di mana sahaja anda berada? Gajet kali ini mengesyorkan anda semua untuk mendapatkan produk terbaharu keluaran Logitech iaitu Logitech Boombox UE yang direka khusus untuk peminat muzik tegar terutama golongan remaja di Malaysia.

Sungguh mudah, hanya perlu melakukan sambungan Bluetooth dengan peranti mudah alih Boombox UE, kemudian buka muzik atau video lagu yang diingini untuk menikmati kualiti sistem audio yang terdapat pada pembesar suara berprestasi tinggi tersebut.

Tambahan pula, pembesar suara Boombox UE mampu menghasilkan semula dialog muzik dengan tepat serta runut video lagu bermutu tinggi sekali gus memberi pengalaman seperti berada secara langsung di panggung wayang atau konsert.

Tanpa memerlukan sebarang aksesori tambahan seperti pembesar suara belakang atau pembesar suara satelit dua arah, pembesar suara Boombox UE mampu menampilkan audio berkualiti setaraf SRS TruSurround HD.

Dengan kata mudah, sistem pembesar suara keluaran Logitech sememangnya dicipta untuk mereka yang menitikberatkan kualiti audio cemerlang, cuma mereka hanya mahukan pembesar suara sekeliling bersaiz kecil dan mudah diakses bila-bila masa melalui sambungan tanpa wayar, Bluetooth.

Mungkin ramai remaja sudah berpuas hati dengan kualiti bunyi yang terdapat pada pembesar suara komputer mereka untuk menonton filem, video lagu atau sekadar mendengar muzik tetapi anda tetap disarankan untuk merasai sendiri kesan audio yang lebih baik ditawarkan oleh peranti Logitech ini.

Selain itu, setara dengan kualiti audio dan kemudahan akses Bluetooth yang dimilikinya, Logitech Boombox UE juga dipasarkan dengan tawaran rekabentuk berwarna biru, ungu dan hitam untuk pilihan khalayak sasaran utamanya iaitu remaja.

Bukan itu sahaja, pengguna juga mampu menerima panggilan telefon yang jelas meskipun berada pada jarak 50 kaki daripada pembesar suara terbabit tanpa sebarang ganguan atau masalah.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved