Rabu, 28 Mei 2014

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Abby Abadi fail permohonan cerai

Posted: 28 May 2014 02:19 AM PDT

KUALA LUMPUR 28 Mei - Pelakon Abby Abadi dijangka memfailkan permohonan untuk bercerai dengan suaminya, Muhammad Noor Farhan Che Bakar, 24, di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Selangor, pagi esok.

Utusan Online difahamkan, Abby atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Manan, 37, akan memfailkan perceraian terhadap Farhan setelah usaha menjernihkan rumah tangga yang baharu dibina itu tidak dapat diselamatkan lagi.

Pasangan ini bernikah secara rahsia pada 9 Julai 2013 di selatan Thailand.

Minggu lalu, Abby seolah-olah telah membayangkan masalah rumah tangga yang dihadapinya bersama Farhan apabila meminta agar para peminat mendoakan supaya keadaan rumah tangganya supaya menjadi lebih baik.

"Doakan yang terbaik buat kami, untuk yang terakhir kali," demikian antara tulisan Abby di laman sosial Instagramnya.

Sebelum berkahwin dengan pemuda dari Kelantan itu, Abby pernah bernikah dengan pelakon Norman Hakim dan mereka dikurniakan tiga orang anak. - UTUSAN ONLINE

Konsert akhir Kilauan Emas ditunda ke 4 Jun

Posted: 28 May 2014 01:46 AM PDT

KUALA LUMPUR 28 Mei - Konsert Akhir Kilauan Emas musim keempat yang sepatutnya berlangsung malam ini di Dewan Sri Putra, Bukit Jalil ditunda kepada 4 Jun ini.

Pihak Astro dalam satu kenyataan kepada media berkata, penundaan dibuat bagi menghormati kemangkatan Sultan Perak, Sultan Azlan Shah pada kira-kira pukul 1.30 petang tadi.

"Kami meminta maaf di atas segala kesulitan yang berlaku," kata kenyataan itu.

Kemangkatan baginda diumumkan oleh Menteri Besar, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir pada pukul 3.45 petang tadi dalam satu pengumuman khas melalui siaran langsung Radio Televisyen Malaysia (RTM).

Dalam pada itu, konsert akhir berkenaan akan menampilkan lima orang peserta lelaki yang akan berentap merangkul gelaran juara. Juara Kilauan Emas akan membawa pulang wang tunai sebanyak RM100,000 dan sebuah kereta Toyota Camry berserta sebuah trofi. - UTUSAN ONLINE

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved