Khamis, 22 Mei 2014

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Hoult bergandingan dengan Clarke

Posted: 22 May 2014 11:36 AM PDT

LOS ANGELES 22 Mei - Aktor, Nicholas Hoult, akan bergandingan dengan aktres, Emilia Clarke dalam filem terbaharu berjudul Go Down Together tidak lama lagi, yang diadaptasi daripada sebuah buku tulisan Jeff Guinn.

Menurut laman web moviepilot.com, filem arahan Michael Sucsy itu mengisahkan mengenai pasangan penjenayah muda, Clyde Barrow dan Bonnie Parker yang popular di Amerika Syarikat (AS) selepas Perang Dunia Kedua.

Barrow dan Parker bersama tujuh anggota kumpulan mereka biasanya akan membunuh orang awam sebelum menyamun sesebuah bank.

Walaupun Sucsy bukan seorang pengarah yang terkenal di Hollywood, tetapi dia berjaya mencipta nama menerusi filem Grey Garden yang diarahkan sebelum ini.

Hoult kini sedang mempromosikan filem terbaharu X-Men: Days of Future Past, manakala Clarke pula sedang menjalani penggambaran filem Terminator 5.

Peminat berpeluang berlakon dalam Star Wars

Posted: 22 May 2014 11:36 AM PDT

LOS ANGELES 22 Mei - Pengarah filem Star Wars Episode VII, J.J. Abrams semalam mengumumkan, peminat bertuah berpeluang untuk berlakon dalam filem arahannya itu menerusi kempen derma Star Wars: Force for Change yang dilancarkan bagi membantu penyelidikan Makmal Inovasi Tabung Kanak-Kanak Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (UNICEF).

Abrams dalam satu rakaman video berkata, para peminat boleh menderma menerusi laman web, Omaze.com/starwars bagi membantu kempen yang dianjurkan syarikat perfileman Walt Disney, Lucasfilm dan Bad Robot itu, seterusnya memenangi peluang tersebut.

"Melalui derma yang diberikan, anda mungkin berpeluang untuk datang ke London dan bertemu dengan krew penggambaran di belakang tabir. Malah, anda juga akan berlakon dalam filem Star Wars.

"Selain itu, anda juga berpeluang untuk membantu kami melancarkan kempen Star Wars: Force For Change yang merupakan satu usaha bagi membantu program UNICEF terhadap kanak-kanak di seluruh dunia," katanya yang dipetik laman web, cnet.com.

Tambah Abrams, filem francais Star Wars mempunyai peminat yang paling komited dan pihaknya teruja untuk memberi peluang seumur hidup kepada mereka dan menjadi tetamu di set penggambaran filem berkenaan.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved