Jumaat, 2 Mei 2014

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Ellen Page jual rumah di Studio City

Posted: 02 May 2014 11:27 AM PDT

LOS ANGELES - Aktres, Ellen Page dilaporkan menjual rumahnya yang terletak di Studio City di sini dengan harga AS$1juta (RM3.2 juta), baru-baru ini.

Laman web femalefirst.co.uk melaporkan, bintang filem Juno itu membeli rumah tersebut dengan harga AS$885,000 (RM2.8 juta) pada tahun 2011, tetapi membuat keputusan untuk menjual kembali hartanah tersebut selepas membelanjakan sebanyak AS$1.7 juta (RM5.5 juta) .

Rumah yang terletak dalam kawasan sunyi daripada kesibukan kota itu dilengkapi dua bilik tidur utama dan bilik bilik mandi yang besar.

Malah, rumah tersebut juga turut dilengkapi kolam renang di bahagian luar.

Rumah tradisional yang dibina pada tahun 1953 itu dilengkapi dengan perapian bata, dan mempunyai banyak laluan pintu yang boleh menghubungkan dengan taman di belakang rumah yang dilengkapi dengan dekorasi menarik serta persekitaran yang segar. - AGENSI

Aishwarya Rai mengandung lagi?

Posted: 02 May 2014 11:27 AM PDT

NEW DELHI - Aktres terkenal Bollywood, Aishwarya Rai Bachchan dikatakan sedang hamil anak kedua selepas dia dilihat sedikit berisi ketika keluar mengundi untuk pilihan raya Parlimen India, minggu lalu.

Desas-desus kehamilan isteri aktor Abhishek itu dikuatkan lagi apabila Aishwarya mengenakan baju longgar seolah-olah cuba melindungi bahagian perutnya.

Pasangan itu mempunyai seorang anak perempuan, Aaradhya, 3.

Menurut portal berita India, Sahara Samay, kehamilan itu juga dikatakan menjadi faktor bekas Ratu Dunia tersebut terpaksa menolak tawaran berlakon daripada pengarah Mani Ratnam, sedangkan Aishwarya sebelum ini sangat berharap untuk bekerjasama di bawah arahannya.

Berita kehamilan itu membuatkan Aishwarya mungkin tidak akan kembali aktif dalam industri seni buat masa terdekat," jelas portal tersebut.

Selepas bersalin, aktres itu banyak memberi tumpuan kepada Aaradhya, malah sering dilihat membawa anak pertamanya itu ke majlis-majlis dihadirinya.

Detik-detik menjadi ibu sangat bermakna sehingga saya tidak sedar betapa pantas masa berlalu. Saya banyak menerima tawaran daripada pengarah, namun komitmen sebagai ibu menjadi keutamaan saya," katanya. - AGENSI

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved